Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@09:19:39 GMT

نزاع دسته جمعی مرگبار در اردبیل/۱۳ نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۰۰۰۰

نزاع دسته جمعی مرگبار در اردبیل/۱۳ نفر دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر عتباتی عصر جمعه عنوان کرد: در پی گزارش نزاع دسته جمعی در محله پناه آباد اردبیل و وقوع قتل ناشی از آن سریعاً پرونده قضائی تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس دادسرای اردبیل صادر گردید.

وی افزود: حسب اعلام رئیس کل دادگستری استان تمام زوایای این پرونده به صورت دقیق بررسی شده و با عوامل ایجاد درگیری و ناامنی در سریع‌ترین زمان ممکن وفق مقررات قانونی وبا جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: با اقدامات انجام یافته ۱۳ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در محله پناه آباد اردبیل دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان اردبیل نزاع دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان