Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک گینه‌ای قرمز‌ها به تمجید از سرمربی خود می پردازد.

طرفداری- نبی کیتا در تابستان 2018 از لایپزیش به لیورپول پیوست و در فصل اول خود در 33 مسابقه به میدان رفت اما در این فصل بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

به گزارش گل، نبی کیتا معتقد است که از ابتدای دوران حضورش در لیورپول، به دلیل کار کردن با یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این تیم، پیشرفت زیادی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیتا در این رابطه می گوید:

وقتی که به تیم وارد شدم، باید تلاش می کردم تا جا بیفتم و بتوانم با تیم هماهنگ شوم. من به انتخاب‌های کلوپ احترام می گذارم و من هر روز در آنجا هستم تا کار کنم. کلوپ کسی است که می تواند در این زمینه توضیحاتی را به شما بدهد و این کمک زیادی را می کند تا هنگامی که بازی می کنید به خودتان شک نداشته باشید. این سبک مربیگری کلوپ است و او همه چیز را می بیند. در حال حاضر، فکر می کنم به غیر از مصدومیتی که مرا برای چندین مسابقه دور نگه داشت، پیشرفت زیادی کرده‌ام. کلوپ شخصی است که ارتباط زیادی با بازیکنان خود برقرار می کند و مربی‌ای است که همه چیز را به تمامی بازیکنان خود توضیح می دهد.

وی در ادامه افزود:

کلوپ سرمربی‌ای است که به شما اعتماد به نفس می دهد و قبل از شروع یک مسابقه، عامل انگیزه شما است اما شما نیز باید در این زمینه از انگیزه کافی برخوردار باشید. هنگامی که شما در حال بازی در زمین هستید و او را در کنار خط می بینید، به نظر می رسد که او نیز با شما در حال بازی کردن است و چنین چیزی به شما میل زیادی برای بهتر شدن می دهد. کلوپ همیشه برای بازیکنانش وقت می گذارد، تقریبا مانند بهترین دوست بازیکنان است و مربی‌ای است که می تواند با همه بازیکنان خود ارتباط برقرار کند. او همیشه از بازیکنان خود دفاع خواهد کرد زیرا برای او تمامی بازیکنان یکسان هستند و هیچ تفاوتی میان بازیکنان قائل نمی شود. کلوپ همیشه برای توضیح نکات به شما حضور دارد. مثلا اگر در یک مسابقه، بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشته باشید، انجام کاری که او می کند برای دیگر مربیان بسیار سخت است اما او به ما کمک می کند تا در زمین تمرین سخت‌تر مبارزه کنیم تا بتوانیم در آخر هفته بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید