Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعرفه برق توسط هیات‌ وزیران مصوب شده و از طرف وزارت نیرو به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود، بنابراین، شرکت توزیع نیروی برق این استان نمی‌تواند تصمیمی بابت تعرفه بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «باجگیران شهرستان قوچان بدون گاز مانده است؟» در «فارس من» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: تعرفه برق توسط هیات‌ وزیران مصوب شده و از طرف وزارت نیرو به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود، بنابراین، شرکت توزیع نیروی برق این استان نمی‌تواند تصمیمی بابت تعرفه بگیرد.

سید مجید آزیز تصریح کرد: معمولاً تعرفه برق براساس مناطق گرمسیر و غیر گرمسیر ابلاغ می‌شود، در حال حاضر ۴ منطقه گرمسیری در کشور وجود دارد که مشخص است در چه بازه زمانی تعرفه برق براساس مصرف کیلو وات انجام شود و به چه قیمتی مصاحبه شود.

وی با اشاره به مثال ذکر شده مبنی بر اینکه در مناطق جنوب به دلیل نبود گاز، تعرفه برق پایین حساب می‌شود، بیان کرد: محاسبه تعرفه پایین برق اصلاً به نبود گاز ندارد، چون این مناطق گرمسیر است براساس مصوبه هیات‌ وزیران محاسبه تعرفه برق آنها پایین انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یادآور شد: در این استان منطقه تعریف‌ شده گرمسیری وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت وزیران قوچان محاسبه تعرفه برق مناطق گرمسیری شهر بدون گاز شرکت توزیع نیروی برق تعرفه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: روز ارتش را گرامی داشته و خدمت همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم. جلسه امروز هیأت وزیران به دلیل حضور رئیس جمهور در رژه ۲۹ فروردین با ریاست معاون اول ریاست جمهور تشکیل شد.

وی افزود: البته روز یکشنبه به ریاست آقای رئیس جمهور هیأت دولت جلسه داشت که اهم مصوبات را اعلام می‌کنم. بعد از گزارش‌هایی که اعضای هیأت وزیران در خصوص موضوعات روز از جمله سیل و ریزش‌ها و بارش‌های جوی در جنوب کشور داشتند، نکاتی از سوی وزرای مرتبط از جمله وزیر کشور و نیرو مطرح شد و برخی موارد که نیازمند هماهنگی و تسریع است، تصمیماتی اتخاذ شد.

بهادری جهرمی گفت: هیأت وزیران با تصویب دولت بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت سود تعرفه واردات و صادرات را تصویب کرد که کتابچه آن ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از کنترل قیمت‌های کالاهای اساسی و مصرفی مردم و نیز حمایت از بخش تولید و مواد اولیه مورد نیاز آن است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در بخش مصرفی در جهت حمایت از تولید داخل و جهش تولید تعرفه‌ها حمایتی پیش بینی شده است.

بهادری جهرمی در ادامه سخنان خود گفت: به منظور تأمین مالی موارد مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی یکی از کارهای تأمین مالی، انتشار اوراق اسلامی بود که آئین نامه آن با پیشنهاد مشترک برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی به تصویب هیأت وزیران رسید.

در حال تکمیل

کد خبر 6080362

دیگر خبرها

  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۳ اعلام شد