Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:12:45 GMT

پیکر سوخته حرف زد و راز خودکشی اش را پیچیده کرد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۰۹۷۲

پیکر سوخته حرف زد و راز خودکشی اش را پیچیده کرد! +عکس

روزنامه خراسان: عصر هجدهم فروردین برخی از شهروندانی که برای هوا خوری به تپه‌های اطراف جاده مشهد- تبادکان رفته بودند ناگهان مردی را دیدند که میان تپه‌ها در حال سوختن بود. دو نفر از رهگذران با نگرانی به سوی مرد جوان دویدند، ولی کاری از دست آن‌ها ساخته نبود جوان مذکور به شدت سوخته بود و آخرین نفس هایش را می‌کشید در همین حال دو رهگذر با تعجب چشم به دهان پیکر سوخته‌ای دوختند که می‌گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم سوار یک دستگاه سمند شدم و راننده در مسیر، مرد دیگری را نیز سوار کرد، ولی آن‌ها مرا به این منطقه آوردند و آتش زدند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..


گزارش خراسان حاکی است، مرد جوان با این جملات، آخرین نفس هایش را کشید و در حالی جان سپرد که مردان رهگذر مدام با اورژانس و پلیس تماس می‌گرفتند. دقایقی بعد با تایید مرگ جوان ۲۹ ساله توسط عوامل اورژانس، نیرو‌های انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در محل سوختن مرد جوان، تحقیقات گسترده میدانی در حالی آغاز شد که همه شواهد موجود حکایت از یک خودکشی دلخراش داشت و این موضوع ماجرای پرونده را پیچیده‌تر می‌کرد.


در ادامه تحقیقات چهار بطری ۱.۵ لیتری حاوی مایعات قابل اشتعال روی تپه پیدا شد که سه بطری آن خالی شده بود. مدارک شناسایی مرد جوان نیز زیر کلاهش در گوشه دیگری قرار داشت. کشف دو فندک که بقایای سوخته لباس‌های متوفی به یکی از آن‌ها چسبیده بود نیز در حالی ماجرای خودکشی را قوت می‌بخشید که کفش‌های او نیز در مسیر پایین آمدن از تپه به کناری افتاده بود. به گزارش خراسان، در عین حال تحقیقات تخصصی با دستور قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت تا زوایای پنهان این مرگ مشکوک آشکار شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیکر سوخته مرد جوان جنایت عکس مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر پس از اقدام به خودکشی

مرد میانسال که بعد از خوردن قرص‌های برنج، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود با اقدام بموقع فرزندش زنده ماند.

به گزارش مشرق، ۸ فروردین، خبر مرگ زن میانسالی در یکی از بیمارستان‌های سمنان به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم جنایی راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، زن با ضربات چاقوی همسرش زخمی شده اما متهم نیز به دلیل خوردن قرص برنج در بیمارستان بستری است. دختر خانواده که موضوع را به پلیس خبر داده بود اظهار داشت، پدر و مادرش با هم اختلاف قدیمی داشته‌اند.

۲۴ ساعت تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ‌ماند و فرنگیس جان باخت از سویی همسرش که اقدام به خودکشی کرده بود برای درمان از سمنان به تهران منتقل شد. متهم تحت درمان قرار گرفت و با توجه به اینکه در بازداشت بود، پس از بهبودی نسبی برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد.

مرد میانسال به قتل همسرش اعتراف کرد و با توجه به اینکه جنایت در محل دیگری رخ داده، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت به دادسرای محل جنایت ارجاع شد.

می‌خواستم خودکشی کنم

متهم که به خاطر قتل همسرش بازداشت شده، در رابطه با قتل وی و اقدام به خودکشی‌اش گفت: در یک شرکت کار می‌کنم و ۱۴ سال قبل یکی از همکارانم فرنگیس را به من معرفی کرد. او قبلاً ازدواج کرده بود و دو فرزند داشت. البته خانواده‌ام نمی‌دانستند که او قبلاً ازدواج کرده و بچه دارد. ما صاحب دختری شدیم که الان ۱۲ سال دارد و فرزندان همسرم نیز ازدواج کرده و گاهی اوقات به ما سر می‌زنند.

اختلافت با همسرت چه بود؟

اوایل اختلافی نداشتیم و زندگی خیلی خوبی داشتیم، اما بعد از مدتی اخلاقش تغییر کرد. ساعت‌ها با تلفن همراهش صحبت می‌کرد و بدون اینکه به من بگوید از خانه خارج می‌شد و دیر وقت به خانه برمی‌گشت. به من می‌گفت به دیدن خانواده و فرزندانش رفته اما بعداً می‌فهمیدم که دروغ گفته و نزد آنها نبوده است.

چرا جدا نشدید؟

چون یک دختر ۱۲ ساله در این زندگی بود که سرنوشت خوبی با این طلاق برایش رقم نمی‌خورد. از طرفی همسرم را دوست داشتم. حتی سه ماه قبل از قتل نزد خانواده‌اش رفتم و از اختلافمان گفتم. حتی گفتم که ممکن است کار دست خودمان بدهم یا همسرم را بکشم یا خودم را.

از کی تصمیم به قتل گرفتی؟

قصدم کشتن همسرم نبود بلکه می‌خواستم خودکشی کنم. سه روز قبل از حادثه قرص برنج خریداری کردم تا جلوی همسرم خودم را بکشم. قرص‌ها را داخل مبل پنهان کردم. شب حادثه دوباره دعوایمان شد و همسرم بعد از پایان درگیری خوابید و ساعاتی بعد دوباره بیدار شد و دعوا باز هم شروع شد. از دست او عصبانی شدم و قرص برنج خوردم، بعد هم به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشته و چند ضربه به همسرم زدم. فقط صدای گریه دخترم در گوشم پیچید و دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • ماجرای سقوط زن جوان از پشت بام؛ قتل یا حادثه؟!