Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هدفمندی در واکنش به مطالبات متواتر مردم اعلام کرد یارانه کسانی که اشتباهاً در سامانه رفاهی ثبت‌نام کردند، قطع نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ دولت اعلام کرد به خانوارهای یارانه‌بگیر یک میلیون تومان وام ۱۲ درصد پرداخت می‌کند. مبلغی که برای جبران برخی از خسارت‌های شیوع کرونا در نظر گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوبخت رئیس سازمان برنامه اما اعلام کرد کسانی که متقاضی دریافت این وام هستند، باید در سایت ثبت‌نام کنند. وی اما نگفت دقیقاً در کدام سایت و چگونه! همین باعث شد بسیاری از مردم در روزهای گذشته اشتباهاً در وبسایت REFAHI.IR که مختص به «انصراف از دریافت» یارانه است، نام‌نویسی کنند!

 

این موضوع موجبات سردرگمی و نگرانی مردم را فراهم آورد. تواتر سوژه‌های ثبت‌شده در «فارس من» به‌خوبی نمایش‌گر این موضوع بود. مطالباتی که از مسؤلین می‌خواست اولاً یارانه کسانی که اشتباهاً در سامانه رفاهی نام‌نویسی کردند را قطع نکند؛ و ثانیاً هرچه سریع‌تر سامانه اصلی را معرفی کند. مثلاً این کمپین.

 

حالا بعد از پیگیری‌های خبرنگار فارس، سازمان هدفمندی با انتشار یک اطلاعیه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است که یارانه کسانی که در روزهای اخیر اشتباهاً در سامانه رفاهی ثبت‌نام کردند، کماکان پرداخت خواهد شد. این اطلاعیه هم‌چنین می‌افزاید: «بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

 

نظر به اهمیت موضوع و مطالبات پرشمار شما، «فارس من» تا روشن شدن ابعاد مختلف ماجرا، پیگیر مسأله خواهد بود. اخبار تکمیلی را در فارس بخوانید.

 

انتهای پیام/ ع 

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من یارانه خبرگزاری فارس اعطای یارانه وام یارانه نوبخت سازمان برنامه و بودجه وام 12 درصد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: گروسی به‌زودی به ایران سفر می‌کند.

من همیشه این موضوع را صراحتا بیان کردم که گزارش‌های گروسی به شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل ۲ بخش دارد، یک بخش درباره برجام و بخش دیگر درباره پادمان و ان‌پی‌تی.

روابط ما در بخش پادمان و ان‌پی‌تی برقرار است، دوربین‌های آژانس نصب هستند و آن‌ها نظارت دائمی دارند و دانش اطلاعاتی آن‌ها نسبت به عملکرد ما به روز است؛ ضمن اینکه بازرسان آژانس نیز مستقر هستند و رفت‌وآمد دارند.

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳