Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:48:45 GMT

اجرای طرح رزمایش مساوات در شاهین شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۲۵۱

اجرای طرح رزمایش مساوات در شاهین شهر

حجه السلام حسن بابایی رییس اداره تبلیغات شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و با اعلام این خبر گفت: طرح رزمایش مساوات با تاکید مقام معظم رهبری از نیمه شعبان شروع و تا نیمه رمضان میلاد امام حسن (ع) ادامه خواهد داشت.
او افزود: در این طرح هر هیئت مذهبی می‌تواندبانی ۱۱۰ بسته غذایی برای نیازمندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین از برگزاری جشنواره مقاله نویسی با عنوان قلم اقتصادی به مناسبت سال جهش تولید خبر داد و گفت: کارمندان ادارات می‌توانند مقالات خود را با موضوعات اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، اقتصاد و محله محور، اشتغال، جهاداقتصادی، کالای ایرانی، مدیریت مصرف، سیاست اقتصادی و بانکداری اسلامی طی دو نسخه تا پایان تیرماه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تحویل نمایند.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند

نورایمانی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: همه مجوز‌های قدیمی باید به مجوز الکترونیکی با شناسه یکتا مبدل شده و کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا ندارند، فاقد مجوز شناخته می‌شوند.

وی افزود: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کار‌هایی که این مجوز را نداشته باشند، برای دریافت خدمات از ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین از همه مشاغل می‌خواهیم حتما این مساله را پیگیری کنند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به آسان بودن ثبت نام به وسیله تلفن همراه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که کسبه به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و هنوز همراهی لازم صورت نگرفته است. 

نورایمانی ادامه داد: از ۵۱ هزار جواز کسب رسمی ثبت شده در سامانه فقط ۱۰ درصد مجوز الکترونیکی گرفته اند که یزد نسبت به سایر استان‌ها با عقب ماندگی مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد