Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدرو رودریگز، بازیکن سابق تیم بارسلونا در روز های قرنطینه از علاقه اش به بازی های زین الدین زیدان خبر داد.

طرفداری- پدرو، وینگر اسپانیایی تیم چلسی که این روز ها در لندن دوران قرنطینه را سپری می کند، از طریق شبکه های اجتماعی با هوادارانش صحبت کرد. به گزارش مارکـا، پدرو اذعان کرد:

دوست داشتم با زیدان بازی کنم، او به عنوان یک بازیساز بسیار زیبا و با دید عالی بازی می کرد و خیلی دوستش داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بار که او توپ را لمس می کرد، اتفاق خوبی می توانست رخ دهد.

او در مورد اینکه فوتبالیست حرفه ای بودن در روز های قرنطینه چه شرایطی دارد هم گفت:

یک ماه است که در قرنطینه ایم، در خانه خیلی تمرین می کنم اما حفظ فرم و آمادگی جسمانی سخت خواهد بود. این برای فوتبالیست ها مثل تعطیلات تابستانی است چون با توپ بازی نمی کنید، حتی اگر در خانه با توپ هم بازی کنید، کمی آمادگی خود را از دست خواهید داد. بستگی دارد این وضعیت تا کی ادامه داشته باشد، اگر دو ماه شود، می توان چنین چیزی را با قاطعیت گفت.

او سپس دوران حضورش در بارسلونا را یادآوری کرد و گفت:

این شانس را داشتم که بخشی از دوران طلایی بارسلونا باشم، زمانی که تمام عناوین ممکن را با پپ گواردیولا فتح کردیم [6 گانه]، و فوتبال فوق العاده ای ارائه می کردیم که همیشه در یادها خواهد ماند. در تیم ملی هم همینطور بود، دوران خوبی با لوئیز آراگونس داشتیم و من ادامه آن را با ویسنته دل بوسکه تجربه کردم. خوش شانس بودم که بخشی از این دوره های فوق العاده بودم و با کسب پیروزی ها، ارزش آن بیشتر هم شد.

بازیکن 32 ساله چلسی در مورد بهترین خاطرات دوران حرفه ای خود نیز گفت:

فینال 2011 ومبلی، که من در کل رقابت ها بازی کردم و نقش مهمی برای بارسلونا داشتم. بازی مقابل آلمان در جام جهانی هم خاص بود، اولین بازی در سانتیاگو برنابئو و گلزنی مقابل رئال مادرید، یا فینال های سوپرکاپ یا جام باشگاه های جهان که موفق به گلزنی شدم؛ اما خاطره مورد علاقه ام فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد بود.

پدرو در ادامه تعدادی از بهترین هم تیمی ها و مربیان خود را انتخاب کرد:

پپ گواردیولا این شانس را به من داد تا به عنوان بازیکن رشد کنم، من در سیستم جوانان هم با او کار کرده بودم و شانس بازی در تیم اصلی را هم او به من داد. او برای من همیشه بهترین خواهد بود، چرا که عملکردم در زمین را اصلاح کرد. برای دل بوسکه هم حس خاصی دارم، کسی که در جام جهانی روی من قمار کرد، یا تیتو ویلانوا که فرد خاصی بود و همیشه در قلب من خواهد بود.

کارلس پویول تمام توان خود را برای نشان باشگاه به کار می گرفت و با شخصیت و افتخار بازی می کرد، ذهنیتی که در افراد کمی دیده ام، او یک رهبر ذاتی بود. بازی در کنار لیونل مسی و کسب پیروزی کنار او هم چیزی است که افراد بسیار کمی شانس تجربه کردنش را داشته اند؛ هرچند کنار بازیکنان بسیار خوبی مثل نیمار، رونالدینیو و آنری هم بازی کرده ام اما مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود

شب تلخ المپیکو، بدترین خاطره دوران حرفه ای راکیتیچ است.

ایوان راکیتیچ هافبک ۳۶ ساله کروات که آخرین سال های دوران حرفه ای خود را در الشباب عربستان سپری می کند، دیدار معروف رم و بارسلونا در سال ۲۰۱۸ را به عنوان بدترین خاطره از دوران حرفه ای خود معرفی کرد. تیم والورده در شرایطی که در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ برنده شده بود، در بازی برگشت کامبک خورد و ۳-۰ مغلوب شد.

راکیتیچ در مصاحبه با Juantes FC گفت:

بازی برگشت بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه ای من بود. بازی را رها کردیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در آن تیم بارسلونا، کارهای بزرگ زیادی انجام دادیم اما آن بازی .... هنوز ناراحت هستم و حسرت می خورم. ما یکی از بهترین تیم هایی بودیم که فوتبال به خود دیده است اما مقابل رم می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا