Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در بازدید از پل ساغران سفلی گفت: ماشین آلات پیش بینی شده تا اطلاع ثانوی در محل پل مستقر هستند و کار روان سازی و هدایت سیلاب را انجام می‌دهند.

او افزود: عملیات دیواره سازی در حاشیه روخانه و محدوده روستا برای جلوگیری از هجوم سیلاب به داخل روستا و همچنین حفاظت از چاه آب شرب آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی گفت: این عملیات با استفاده از ماشین آلات بخشداری آبگرم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بویژه شرکت ماسه شویی ابراهیم رحیم لو صورت گرفته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین آلات هدایت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون در آیین کلنگ زنی دو طرح چمن مصنوعی و مدرسه دو کلاسه در روستا‌های سیلاب کلوار شهرستان مارگون گفت: سیلاب و کلوار جمعا ۱۵ روستا و دارای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت است که این دو طرح امروز با اعتبار ۲میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
سرهنگ خیزات فرمانده سپاه عشایر استان هم با اشاره به اینکه کار ساخت این دو طرح به عهده گرو‌های جهادی این ناحیه است افزود: تا زمانی که بتوانیم خدمتی در این مناطق انجام دهیم مطمئنا پای کار هستیم.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون نیز با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای به کار‌های انجام شده توسط این قرارگاه در سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: ساخت ۴منبع آب آشامیدنی دو مدرسه و یک مسجد از دیگر اقداماتی که تاکنون در این روستا‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان