Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:24:44 GMT

نبرد ۲ باشگاه سعودی بر سر کاپیتان من‌سیتی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۳۶۴

نبرد ۲ باشگاه سعودی بر سر کاپیتان من‌سیتی

دو باشگاه سرشناس عربستانی به دنبال جذب هافبک اسپانیایی منچسترسیتی هستند.

به گزارش مشرق، قرارداد داوید سیلوا با منچسترسیتی تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید. باشگاه منچسترسیتی تمایلی برای تمدید قرارداد با این هافبک ۳۴ ساله ندارد و او می‌تواند در تابستان به هر تیمی که دوست دارد برود.

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی هر دو باشگاه الهلال و النصر که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند در تلاش برای جذب سیلوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این دو تیم عربستانی تیم‌های چینی و ژاپنی و البته میلان هم علاقه خود را برای جذب سیلوا نشان داده‌اند.

سیلوا در سال ۲۰۱۰ بعد از ۴ فصل حضور در والنسیا راهی منچسترسیتی شد و ۱۰ سال است که در این تیم بازی می‌کند و توانسته که جام‌های زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد.

او در فصل جاری ۲۸ بار برای فیروزه‌ای پوشان به میدان رفت که نتیجه آن ۳ گل و ۸ پاس گل بوده است و باید دید که در تابستان مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال داوید سیلوا کاپیتان منچسترسیتی النصر عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏
  • گل برناردو سیلوا به چلسی (منچسترسیتی 1-0 چلسی)
  • PSG روی گزینه اول بارسا دست گذاشت