Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:11:25 GMT

روحانیون کنگاوری به نبرد کرونا رفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۶۸۰

روحانیون کنگاوری به نبرد کرونا رفتند

حجت الاسلام علیرضا عطایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، عنوان کرد: در طول 41 سال انقلاب اسلامی روحانیون همواره حضور فعالی داشته و در هشت سال دفاع مقدس نیز علاوه بر حضور در عرصه‌های نبرد با روشنگری‌های خود سبب افزایش روحیه معنوی و جنگ‌آوری رزمندگان اسلام می‌شدند.
وی بااشاره به اینکه در همان ابتدا که اولین نمونه فرد بیمار کنگاوری به کووید- ۱۹ مثبت اعلام شد روحانیون برای گندزدایی سطح شهر اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: طی این مدت سه اکیپ از روحانیون به طور مرتب اقدام به ضدعفونی و گندزدایی شبانه معابر و محلات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج الله کنگاور در ادامه با بیان اینکه روحانیون جهادگر در کنار سایر نیروهای جهادی همواره پای کار و در کنار مردم هستند، اظهارداشت: طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه شهرستان با همکاری گروه جهادی مرصاد تاکنون تعداد ۱۵ هزار ماسک تولید کرده اند.
وی بیان کرد: روحانیون حوزه علمیه کنگاور همچنین در جهت تغسیل، تکفین و تدفین فوتی‌های مبتلا به ویروس کرونا با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری می کنند.

برچسب‌ها حوزه علميه ویروس کرونا کنگاور گروه های جهادی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه ویروس کرونا کنگاور گروه های جهادی حوزه علميه ویروس کرونا کنگاور گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در نامه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سرتیپ دوم جناب آقای سردار علیمحمدی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون برای خدمت به نظام و مردم. در حالی که نیروی انتظامی دوباره کمر همت بسته و تلاش دارد با مظاهر بی‌حجابی مبارزه کند؛ اما در این میان، برخی از منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌کوشند در جامعه دوقطبی کرده و باز با حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات سوء، مانع این حرکت الهی و انقلابی شوند.

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات نیروی انتظامی و بیزاری از دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان خواهان برخورد مدبرانه و قاطعانه با مظاهر بی‌حجابی و اخلال‌گران امنیت اخلاقی خانواده و جامعه بوده و از تلاش‌های آن نیروی ارزشی تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدواریم این اقدامات موقتی نبوده و با حمایت سایر ارگان‌ها، نهادها، شخصیت‌ها و اقشار مردم، هم‌چنان ادامه یابد تا جامعه از گزند بی‌اخلاقی‌ها و بی‌عفتی‌ها مصون بماند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • چگونه طلبه شویم؟