Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@23:15:14 GMT

ساده‌ترین روش‌ها جهت تبدیل PDF به پاورپوینت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۸۸۵

ساده‌ترین روش‌ها جهت تبدیل PDF به پاورپوینت

ساعت 24-اگر قصد تبدیل فایل PDF به پاورپوینت را دارید، دو را پیش‌رو خواهید داشت؛ یکی اینکه نرم‌افزار موردنیاز را دانلود کرده و سپس این کار را از طریق آن انجام دهید، یا اینکه از مبدل‌های آنلاین بهره جویید.

تبدیل PDF به پاورپوینت با استفاده از Adobe Acrobat DC

Adobe Acrobat در دو نسخه Standard DC و  Pro DC می‌تواند این کار را برای شما به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه استاندارد تنها برای سیستم‌عامل ویندوز در دسترس بوده، درحالی‌که نسخه پرو برای هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک منتشر شده است.

اشتراک ماهانه هر دو نسخه به ترتیب 12.99 و 14.99 دلار است. البته اگر تنها از این نرم‌افزارها جهت تبدیل فایل‌های PDF  به پاورپوینت استفاده می‌کنید، احتمالا تهیه این اشتراک‌ها مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. به‌هرحال Adobe Acrobat بهترین نرم‌افزار موجود در بازار جهت کار با فایل‌های PDF است، بنابراین اگر زیاد با فایل‌های PDF سروکار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این اپلیکیشن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که نسخه Pro DC این نرم‌افزار یک دوره آزمایشی را نیز ارائه می‌دهد، بنابراین اگر با ویژگی‌های آن چندان آشنا نیستید، می‌توانید از این دوره آزمایشی بهره جویید.

در این مقاله ما از Adobe Acrobat Pro DC استفاده می‌کنیم. ابتدا در این نرم‌افزار باید فایل PDF موردنظر را باز کنید. سپس باید در قسمت سمت راست، گزینه «Export PDF» را انتخاب نمایید.

حال با لیستی از گزینه‌های تهیه خروجی مواجه خواهید شد. گزینه «Microsoft PowerPoint» را برگزیده و سپس بر روی کلید «Export» کلیک کنید.

در اکسپلورر ویندوز (یا Finder اگر از مک استفاده می‌کنید) باید محل ذخیره کردن فایل خود را انتخاب و سپس بر روی گزینه «Save» کلیک کنید.

حال اگر فایل پاورپوینت ذخیره‌شده را باز کنید، می‌بینید که هر صفحه از فایل PDF شما در قالب یک اسلاید پاورپوینت جای داده شده است.

استفاده از مبدل‌های آنلاین

مبدل‌های PDF بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند، برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر نیز پولی هستند. پیشنهاد ما Smallpdfاست، زیرا سریع و رایگان بوده و همچنین قالب‌بندی محتوا را نیز تغییر نمی‌دهد. ما در این مقاله از این مبدل استفاده می‌کنیم. البته فرآیند سایر مبدل‌ها نیز بسیار شبیه به Smallpdf است، بنابراین می‌توانید خودتان به جست‌وجو پرداخته و سپس گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در این وب‌سایت تنها چیزی که نیاز دارید این است که فایل PDF خود را کشیده و سپس بر روی صفحه این مبدل رها کنید. همچنین می‌توانید از جست‌وجوگر فایل نیز استفاده کنید. هرکدام از روش‌ها را که انتخاب کنید، می‌بینید که پس از آپلود فایل موردنظر، فرآیند تبدیل نیز به‌صورت خودکار آغاز می‌شود.

پس از پایان تبدیل، بر روی گزینه «Download» کلیک کنید.

پس از اینکه دانلود فایل پاورپوینت شما به پایان رسید، آن را باز کنید. در اینجا می‌بینید که محتوای هر صفحه از فایل PDF شما در یک اسلاید پاورپوینت قرار داده شده است.

آی تی رسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نرم افزار مبدل ها فایل PDF بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف و خداحافظی احتمالی سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران، کاپیتانی تیم ملی نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

موسوی که کاپیتان اول تیم ملی والیبال ایران بود، حالا با انصرافش کاپیتانی را به میلاد عبادی‌پور خواهد داد. میلاد در سال 2021 و 2022 سابقه کاپیتان اولی تیم ملی والیبال را داشته است و به خوبی از پس آن بر آمده است.

البته بر فرض محال اگر امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران بازگردد و انصراف ندهد در عین ناباوری او کاپیتانی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. میلاد عبادی‌پور که در سال گذشته در دو تورنمنت مهم غایب بود حالا با انگیزه بیشتر و کاپیتانی، مجددا به تیم ملی باز خواهد گشت.

تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال بازی های دشواری دارد و می توان گفت اگر در همان هفته اول تیم ملی خوب نتیجه نگیرد از صعود به المپیک باز خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده