Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:54:20 GMT

برای تامین قلم نوری و تخته هوشمند با مشکل مواجه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۹۳۰

برای تامین قلم نوری و تخته هوشمند با مشکل مواجه هستیم

ایسنا/زنجان معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان گفت: قلم نوری و تخته هوشمند به تعداد مورد نیاز موجود نیست و در حال حاضر در بازار نیز مشکل تامین قطعات قلم نوری و تخته‌های هوشمند وجود دارد.

رشید زارع‌نهندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس بخش‌نامه وزارت علوم، دانشجویان می‌توانند نیم‌سال دوم خود را حذف کنند، در رابطه با کلاس‌های آنلاین دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس برای آموزش دانشجویان برگزار می‌شود و ۶۰ درصد (۶۰۰ نفر) از دانشجویان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند، قابل ذکر است حدود ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان امکان برگزاری بیش از ۷۰ کلاس به صورت هم‌زمان فراهم شده است، افزود: دانشجویان می‌توانند بدون نیاز به دانلود یا نصب برنامه‌ای، به مرکز کامپیوتر وصل شده و در کلاس‌های خود شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه مجموع تعداد اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ۱۱۰ نفر است که همه آنان در کلاس‌های مجازی حضور دارند، تصریح کرد: دانشجویانی که موفق به حضور در کلاس‌های مجازی نشده‌اند و سایر دانشجویان، برای رفع اشکال‌های خود می‌توانند به سایت دانشگاه مراجعه کرده و از کلاس‌های آموزشی ضبط شده استفاده کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، با بیان اینکه در گذشته زیرساخت‌های آموزش مجازی دایر نبوده و فراهم کردن این زیرساخت کار ساده‌ای نبود، ادامه داد: اکنون زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی مهیا شده، به طوری که تاکنون برای برگزاری حدود ۶۰ عنوان درسی اعلام آمادگی شده است.

زارع‌نهندی با بیان اینکه قلم نوری و تخته هوشمند به تعداد مورد نیاز موجود نیست و در حال حاضر در بازار نیز مشکل تامین قطعات قلم نوری و تخته‌های هوشمند وجود دارد، اظهار کرد: علاوه بر این، پهنای باند اینترنت کشور در برخی از ساعات روز به هیچ وجه پاسخ‌گو نبوده و رفع این مشکل نیازمند یک اقدام ملی از سوی وزارت ارتباطات و سایر مقامات مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سنوات تحصیلی به‌ویژه برای دانشجویانی که کار آن‌ها به صورت عملی و آزمایشگاهی است، اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی علمی و آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • چهار محور در استان مسدود است
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند