Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:19:19 GMT

توقیف ۶۰۰ خودرو در شهرهای گیلان/ ۲ هزار برگه جریمه صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۹۷۸

توقیف ۶۰۰ خودرو در شهرهای گیلان/ ۲ هزار برگه جریمه صادر شد

سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۸ فروردین در گیلان همزمان با سایر مناطق کشور، گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۶۰۰ دستگاه خودور در شهرهای گیلان توقیف شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از دو هزار برگه جریمه نیز صادر شده است، گفت: این طرح همچنان نیز در محورهای ورودی و خروجی و سطح شهرهای استان گیلان اجرایی و با پلاک‌های غیر بومی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راهور گیلان در ادامه هدف از این سخت گیری ها حفظ ایمنی در سطح جامعه و رعایت نکات بهداشتی است، افزود: همچنان از هموطنان می‌خواهیم از سفر به استان گیلان جدا خودداری کنند.

وی ادامه داد: در قالب این طرح هموطنانی که با پلاک‌های غیر بومی در سطح شهرهای گیلان تردد کنند با کد ۲۱۷۶ به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و همزمان نیز کد توقیفی در سامانه اجراییات و شماره گذاری برای آنها ثبت خواهد شد.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه برخی از این خودروها به پارکینگ منتقل شده‌اند، گفت: در صورت مراجعه صاحبان، خودروها به صورت موقت ترخیص می‌شوند و مالکان با مراجعه به شهرهای خود باید در سریعاً خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی شهر خود معرفی و خودرو را به پارکینگ منتقل کنند تا خودرو به مدت یک ماه در این محل توقیف شود.

کد خبر 4897134

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر طالبی پلیس راهور گیلان طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بارش باران شیراز بیرجند ایلام فاصله گذاری اجتماعی استانداری قزوین روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد