Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@20:27:44 GMT

۲۵ درصد از فیلم سینمایی «بتمن» ساخته شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۰۸۱

۲۵ درصد از فیلم سینمایی «بتمن» ساخته شده است

ایران اکونومیست- 25 درصد از فیلم جدید «بتمن» ساخته شده و تیم سازنده این اثر سینمایی دیگر تغییری در فیلمنامه نخواهند داد.

زمانی که در میانه ماه مارس کمپانی برادران وارنر ساخت پروژه «بتمن» به کارگردانی مت ریوز را متوقف کرد، برای بسیاری از هوادارن این فیلم سینمایی سوال شد که چقدر از مراحل ساخت این فیلم سنیمایی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مت ریوز به این موضوع در مصاحبه‌ای با ددلاین پاسخ داده و گفته است: ما در حال حاضر رسماً تدوین را آغاز نکرده ایم. در واقع تنها یک چهارم از این پروژه فیلمبرداری شده است.

او همچنین اضافه کرد: دو سال روی داستان این فیلم سینمایی کار کرده ایم و حتی یک مورد هم در داستان و فیلمنامه این اثر تغییر نخواهد کرد.

ریوز در مورد متوقف شدن تولیدات سینمایی به خاطر کرونا هم گفت: این اتفاق ممکن است هر زمان که شما درگیر ساخت و فیلمبرداری هر باشید، بیفتد.

به این ترتیب ۲۵ در صد از این فیلم سینمایی برداشت شده و تولید آن ممکن است، یک الی دو ماه دیگر به دلیل شیوع کرونا همچنان متوقف باقی بماند. این بدان معناست که ممکن است تاریخ اکران این فیلم که برای تابستان ۲۰۲۱ تنظیم شده است، دچار تغییر و تحول شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟