Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@11:51:58 GMT

رونمایی از جدیدترین پوستر خروج

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۳۶۲

رونمایی از جدیدترین پوستر خروج

در آستانه اکران فیلم سینمایی «خروج» در سینمای آنلاین، از پوستر جدید این فیلم رونمایی شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در آستانه اکران اینترنتی فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از جدیدترین پوستر این فیلم با تصویری از فرامرز قریبیان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا  از یکشنبه 24 فروردین به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما از سامانه های فیلیمو و نماوا اکران خواهد شد.

قیمت بلیط این فیلم در سینمای آنلاین 12000 تومان است و از زمان خرید تا ٢٤ ساعت تماشای فیلم امکان‌پذیر است.


انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شبکه نمایش خانگی ابراهیم حاتمی کیا اوج سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه نمایش خانگی ابراهیم حاتمی کیا اوج سینما ویروس کرونا شبکه نمایش خانگی ابراهیم حاتمی کیا اوج سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تعطیلی سینما‌ها در شب‌های احیا

 بر اساس سئانس‌های اکران فیلم‌ها در سایت‌های فروش بلیت، روز جمعه دهم فروردین‌ماه سالن‌های سینمایی کشور تا پیش از اذان مغرب دایر خواهند بود و فعالیت آنها از اذان مغرب متوقف می‌شود و روز شنبه فروردین ماه هم تعطیل خواهند بود.

فعالیت سینما‌ها پس از یک روز تعطیلی، روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه از سر گرفته می‌شود و از صبح این روز تا پیش از اذان مغرب میزبان مردم برای تماشای فیلم‌ها خواهند بود. روز دوشنبه ۱۳ فروردین نیز همزمان با شهادت امام علی (ع) و بیست‌ویکم ماه رمضان سینما‌ها بار دیگر تعطیل خواهند شد.

در حال حاضر هفت فیلم نوروزی در سینما‌های کشور در حال اکران هستند که از زمان شروع اکران تا پایان نهم فروردین، با حضور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تماشاگر، ۸۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بلیت فروخته‌اند.

منبع: ایسنا

tags # سینما سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • زمان تعطیلی سینما‌ها در شب‌های احیا
  • رونمایی از تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) / مثلاً جنگ نیست
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»