Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@01:04:53 GMT

جزئیات و قیمت صندلی اتوبوس‌های دربستی در تهران + جدول

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۷۲۵

جزئیات و قیمت صندلی اتوبوس‌های دربستی در تهران + جدول

محمود ترفع در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های خصوصی و عمومی از امروز (شنبه ۲۳ فرودین ماه) گفت: طرح رزرو صندلی نیز از امروز آغاز می شود؛ اما دقت داشته باشید که این طرح برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی نیست.

وی گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتیکه مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از این طرح برای صندلی‌های این مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده می شود، اظهار کرد: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوس‌های شرکت واحد، کاربرد ندارد و با رزرو صندلی این اتوبوس‌ها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود؛ چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار می‌شوند.

** مسیر خطوط دربستی و لیست قیمت آن به شرح ذیل است:

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه

 مروتی گفت: نرخ پیشنهادی کرایه با مصوبه شورای اسلامی شهر مراغه تمامی تاکسی‌های خطی و بی‌سیم، آژانس‌های تاکسی تلفنی، اتوبوس‌های درون‌شهری و حومه و اتودربست‌ها را شامل می‌شود.

 شهردار مراغه گفت:این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه در کمیته تطبیق مصوبه‌های فرمانداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: کلیه رانندگان فعال در این بخش می‌توانند نسبت به دریافت نرخ جدید بر اساس جدول ابلاغی از طرف سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اقدام کنند.

مروتی همچنین از رانندگان حوزه حمل و نقل درون‌شهری خواست نرخ مصوب را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: مسافران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اضافه دریافتی موارد شکایت خود را از طریق تماس تلفنی با ۰۴۱۳۷۴۵۷۰۱۳ به واحد رسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه نیز با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ حمل و نقل درون‌شهری به طور میانگین ۴۵ درصد افزایش داشت افزود: نرخ کرایه امسال برای تاکسی‌های درون‌شهری ۴۰ درصد و برای اتوبوس درون‌شهری ۵۰ درصد افزایش یافت.

 امامزاده افزایش کرایه اتوبوس‌های حومه شهر را به طور متوسط ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: اکنون در شهر مراغه هزار و ۳۴۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۶۶ دستگاه ون، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت