Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:16:00 GMT

مدیر ورزشی زنیت: پیشنهادی برای آزمون نداریم!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۷۵۸

مدیر ورزشی زنیت: پیشنهادی برای آزمون نداریم!

خاویر ریبالتا مدیر ورزشی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ در گفتگویی درباره سردار آزمون و شایعه پیشنهاد او از ناپولی اظهار نظر کرد.

به گزارش ورزش سه، در هفته های اخیر موضوع علاقه ناپولی به سردار آزمون یکی از اخبار مهم در رسانه های محلی ناپل بوده است. رسانه های معروف ایتالیایی نیز گزارش هایی در این باره داشتند و مهاجم ۲۵ ساله ایرانی را مهم‌ترین گزینه جنارو گتوزو برای خط حمله این تیم قلمداد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا خاویر ریبالتا مدیر ورزشی اسپانیایی باشگاه زنیت در گفتگویی به این شایعات واکنش نشان داده است. او ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا برای مذاکره در این باره به ایتالیا سفر کرده یا نه، گفت: من الان مثل شما و دیگر مردم جهان در قرنطینه حضور دارم و فقط برای خرید می‌توانم از خانه بیرون بروم. اینجا گفته‌اند که بازی ها تا ژوئن قطعا تعطیل است اما ما امیدواریم بعد از مسابقات آغاز شوند و بتوانیم در ماه آگوست به عنوان قهرمانی برسیم. اما نکته اول سلامتی است و نباید آن را به خطر بیاندازیم.

 

 

 

 

وی درخصوص پیشنهاد سردار آزمون از ناپولی نیز عنوان کرد: من در روزنامه ها در این باره خوانده ام ولی پیشنهاد رسمی به ما نرسیده است‌. بیشتر از این نمیتوانم چیزی بگویم. برای من سردار یک بازیکن کامل است که تجربه زیادی در روسیه و همچنین ایران کسب کرده. از نظر جسمی قوی است، سرعت بالایی دارد، به عمق حمله می‌کند و خود را در فضای خالی قرار می‌دهد. او به ما کمک زیادی کرد، گل های زیادی به ثمر رساند و حقیقت این است که بازیکن مهمی برایمان محسوب می‌شود.

 

مدیر ورزشی زنیت افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا و مشکل اقتصادی اما ما الزامی برای فروش آزمون نداریم. ما به اندازه دیگر باشگاه ها ضرر مالی نخواهیم داشت، نقل و انتقالات اینجا خیلی سنگین نیست ولی ما امیدواریم تا شش ماه یا یک سال آینده همه چیز به وضعیت قبلی برگردد، ما در یک موقعیت خوب اقتصادی بودیم اما فکر نکنم اوضاع برای زنیت خیلی تغییر کند.

 

 

 

 

خاویر همچنین عنوان کرد: ما پیشنهاداتی برای دیگر بازیکنان هم داشتیم اما نه به اندازه آزمون. اما اگر پیشنهاد رسمی هم برای آزمون برسد، خرید او کار آسانی برای پیشنهاد دهنده نخواهد بود.

 

این صحبت ها در حالی انجام شده که اغلب رسانه های ایتالیایی آن را بازنشر کرده‌اند. حالا باید دید اخبار بعدی چگونه خواهند بود و بعد از کرونا آیا مدیران باشگاه ناپلی به سراغ آزمون می‌روند یا نه؟

 

 

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا

دریافت 1 MB کد خبر 6085954

دیگر خبرها

  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!