Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:41:07 GMT

نظاره جشنواره لاله های کرج در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۰۴۳

نظاره جشنواره لاله های کرج در فضای مجازی

پیمان بضاعتی پور شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : هشتمین جشنواره لاله‌های کرج که قرار بود با آغاز فصل بهار در باغ گل‌های پارک شهید چمران برگزار شود با شیوع ویروس کرونا بدون بازدید کننده ماند.

وی افزود: امسال بزرگترین فرش گل خاورمیانه به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع در این باغ گل‌آرایی شده  و ۳۰۰ هزار پیاز گل لاله در بیش از ۴۰ واریته و رنگ متفاوت در کنار ۲۰ نوع گل و گیاه  در این محدوده کاشته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی پور گفت: مردم برای دیدن صحنه های زیبای این مجموعه می توانند به سایت سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری کرج مراجعه و با دریافت نشانی مجازی جشنواره لاله ها از جلوه های زیبای این مجموعه لذت ببرند.

این مجموعه تا روزهای پایانی اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی میهمان خانه های مردم خواهد بود.

سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نفر از جشنواره باغ لاله های کرج دیدن کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خاورمیانه شهرداری فرش فضای مجازی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • جشنواره لاله‌ها در کرج
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج