Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:50:17 GMT

انتشار فراخوان جشنواره مجازی (تئاترخانه)

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۰۶۵

انتشار فراخوان جشنواره مجازی (تئاترخانه)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرد، این جشنواره مجازی با شعار (تئاتر، خانه، خانواده) ، به منظور فراگیری و تقویت جنبه‌های آموزشی، ترویج هنر تئاتر در بین خانواده‌ها با رویکرد توانمندسازی هنرمندان عرصه هنر‌های نمایشی کشور و تأکید بر شعار (در خانه می‌مانیم )  با همکاری شبکه اینترنتی آنتن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضا رحیمی کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری این جشنواره را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره مجازی می‌توانند تا هفتم اردیبهشت در سه محور امید، همدلی و آموزشی آثارنمایشی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مراسم پایانی مجازی این جشنواره سوم خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان دفاع مقدس جشنواره مجازی تئاتر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • انتشار فراخوان عمارت نوفل‌لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی"