Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی شفیق زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چند هفته پیش به دیدار شهردار فیض آباد رفتم و از ایده‌ای که برای شکست ویروس کرونا داشتم با ایشان صحبت کردم و شهردار فیض آباد قول حمایت از این ایده و ساخت دستگاه را دادند.

این مخترع جوان مه ولاتی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور عزیزمان با ویروس کرونا درگیر است، دستگاه کاربردی را طراحی کردم که با رد شدن از داخل آن تمامی اجزای بدن و لباس‌ها را ضدعفونی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دستگاه دارای چهار خروجی مایع ضدعفونی کننده است که فرد را کاملاً ضدعفونی می‌کند و دارای یک فن تهویه است که فردی که از داخل اتاقک بیرون می‌آید بوی مایع ندهد و به حالت قبلی باز گردد.

شفیق زاده ادامه داد: هدفم از این طرح این است که با کمک هم ویروس کرونا را شکست دهیم و حال و روز کشور عزیزمان انشاالله به حالت عادی برگردد.

این مخترع جوان مه ولاتی در پایان با اشاره به اینکه این دستگاه را در گارگاه کوچک خود در خانه ساخته است، خاطر نشان کرد: هزینه ساخت این دستگاه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که با حمایت شهرداری فیض آباد ساخته شده و این آمادگی را دارم در صورتی که نهاد یا فردی با بنده قرارداد ببندد این دستگاه را به تولید انبوه برسانم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری ویروس جوان دستگاه ضدعفونی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟