Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس سازمان اورژانس بابل از انجام ۲۶ هزار و ۹۰۳ ماموریت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

دکتر ابوالقاسم لعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اورژانس بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی مسابقات ورزشی، همایش‌ها، جشنواره‌ها، اردوهای آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی درسال ۹۸ به طور کلی ۲۶ هزار و ۹۰۳ ماموریت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۷۸ ماموریت آن شهری، ۱۴ هزار و  ۷۲۵ ماموریت جاده‌ای بوده است، میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان درسال گذشته شهری ۷ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده ای ۱۲ دقیقه بود. 

رئیس سازمان اورژانس بابل خاطرنشان کرد: در سال گذشته سازمان اورژانس  بابل ۶ هزار و ۳۶۷ ماموریت تصادف انجام داده است که ۲ هزار و ۳۰۵ تصادف شهری و ۴ هزار و ۶۲ ماموریت تصادف جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی افزود: اورژانس بابل در سال گذشته ۱۲ هزار و ۴۶۳ بیماریا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

وی لعلی گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده، ماموریت‌های قلبی با هزار و ۱۲۳ مورد، ماموریت تنفسی با ۸۲۷ مورد و ماموریت‌های مرتبط با مسمومیت با ۵۱۴ مورد بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل یادآور شد: در سال گذشته  ۱۰۱ هزار و ۶۷۱ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شده است که ۴ هزار و ۶۹۶ مورد آن مزاحمت تلفنی، هزار و ۶۴۱ مورد هم جهت اخذ مشاوره و بقیه موارد مرتبط با پیگیری ماموریت‌ها بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بابل سازمان اورژانس بابل سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد