Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از تولید ۳۳۲ هزار و ۵۶۸ عدد ماسک و یکهزار و ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی توسط این مجموعه خبر داد.

 نماینده گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با مشارکت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی، در راستای کمک به کاهش انتشار کرونا در استان چرخ کارگاه‌های تولیدی مهارت را با هدف کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا به حرکت درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت همکاری آحاد جامعه برای مهار این بیماری، خانواده مهارت استان در دو بخش دولتی و خصوصی در اقدامی جهادی نسبت به اجرای این طرح گام‌های موثری برداشته است.

او گفت: تاکنون شهرستان مرند ۱۳۵ هزار عدد، شبستر ۳۳ هزار و ۶۰۰ عدد، میانه ۳۲ هزار عدد، بستان آباد ۲۸ هزارعدد، اسکو۱۶ هزار عدد، اهر ۲۴ هزار و ۸۱۸ عدد، مرکز۳ تبریز ۲۳ هزار و ۷۰۰عدد، کلیبر۱۴ هزار عدد، هریس ۹ هزار و ۲۰۰ عدد، بناب دو هزار ۵۰۰ عدد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذرشهر نیز به تعداد ۱۵ هزار عدد در تولید ماسک و لباس ایزوله مشارکت داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از اختصاص کمک‌های نقدی این اداره کل به ارزش ۸۰ میلیون ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در این راستا در استان خبر داد.

او گفت: در این طرح خداپسندانه تعداد ۸۱ نفر از نیرو‌های کار ماهر فعال در بخش دولتی و خصوصی همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره فنی و حرفه ای تولید ماسک آموزش فنی و حرفه ای هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود