Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری حوزه هنری علی محمد مؤدب را به عنوان دبیر هنری بخش شعر و حسینعلی جعفری را به عنوان دبیر هنری بخش داستان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب معرفی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، در احکامی جداگانه دبیران هنری دو بخش اصلی جشنواره شعر و داستان انقلاب را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این احکام علی محمد مؤدب مسئولیت دبیری هنری بخش شعر و حسینعلی جعفری مسئولیت دبیری هنری بخش داستان این رویداد ادبی را برعهده گرفتند.

علی محمد مؤدب متولد سال 1355 در تربت جام، شاعر و نویسنده است. مجموعه‌های «دست خون»، «سفر بمباران»، «الف‌های غلط»، «عاشقانه‌های پسر نوح»، «مرده‌های حرفه‌ای» و... تاکنون از وی به چاپ رسیده است.

حسینعلی جعفری نیز متولد 1347 در ساری و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. «الو!...لیلی»، «دقیقا نیمه شب»، «افرا»، «من سرباز هخامنشی بودم»، «ساعت‌ها همه خوابند» و... عناوین آثاری است که از این نویسنده به چاپ رسیده است.

مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی نیز تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام شده است.  فراخوان و جزئیات شرکت در این رویداد ادبی در سایت www.artfest.ir  قرار دارد.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره شعر و داستان انقلاب هنری بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری