Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دشتی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح شهرستان بر ضرورت تسریع در برداشت گندم از مزارع تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه به هوای گرم و فصل تابستان نزدیک می‌شویم، احتمال آتش سوزی‌ها در مراتع افزایش می‌یابد که می‌طلبد مدیران آمادگی لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: دستگاه‌های متولی هشدارهای لازم به کشاورزان در خصوص آتش سوزی بدهند و در خصوص پیشگیری نیز اطلاع رسانی لازم داده شود.

وی از برداشت گندم در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: امسال پیش بینی می‌شود از ۳۲ هزار هکتار از مزارع شهرستان ۱۵ هزار تن گندم برداشت شود.

نادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو مرکز خرید در خورموج و شنبه راه اندازی شده و به زودی نیز مرکز کاکی راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات سم پاشی در چهار نقطه از شهرستان دشتی در حال انجام است که از تلاش‌های مدیریت جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی جهاد کشاورزی دشتی نقطه مزارع بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امسال سطح زیر کشت محصولات جالیزی در دشتی ۵۰۰ هکتار است که پیش‌بینی می‌شود ۴۰ هزار تن محصول برداشت شود.

 عمده محصولات جالیزی این شهرستان شامل خربزه، طالبی و هندوانه است که بیشتر آن‌ها در دشت پلنگ و دشت لاور شرقی کشت می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران