Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ افشار نجاتی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یک دستگاه خودروی برلیانس با ۲۵۱ مورد تخلف و ۱۵۳ میلیون ریال خلافی در شهرستان بندرعباس توقیف شد.

سرهنگ نجاتی افزود: در پی اعلام مرکز مانیتورینگ استان مبنی بر مشاهده یک دستگاه خودرو سواری برلیانس در سطح شهرستان بندرعباس به علت شکایت در سامانه، بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در استعلام صورت گرفته از سیستم اجرائیات راهور مشخص شد که خودروی مذکور دارای ۲۵۱ مورد تخلف ثبت شده و مبلغ ۱۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: این خودرو پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد تا مراحل قانونی و اداری آن انجام شود.

سرهنگ نجاتی گفت: طبق قانون خودرو‌های دارای ۱۰ میلیون ریال خلافی توقیف و تا زمان تسویه حساب کامل در پارکینگ خواهند ماند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو برلیانس خلافی خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ببینید/ توقیف خودرو به خاطر بی حجابی
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم