Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:37:39 GMT

کتاب صوتی «یادت باشد» به گویندگی مژده لواسانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۷۳۱۸

کتاب صوتی «یادت باشد» به گویندگی مژده لواسانی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب صوتی یادت باشد نوشته محمدرسول ملاحسنی کتابی درباره زندگی شهید مدافع ۲۶ ساله حرم، حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر ۲۲ ساله این شهید، فرزانه سیاهکالی مرادی است که اخیراً نسخه صوتی آن با صدای مژده لواسانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

درباره حمید سیاهکالی مرادی

شهید حمید سیاهکالی‌مرادی در اردیبهشت ۱۳۶۸ در استان قزوین چشم به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین بار در سال ۱۳۸۹ به کربلا سفر کرد. در سال ۹۱ به عقد همسرش فرزانه درآمد و جشن ازدواجشان در سال ۹۲ برگزار شد. وی در مأموریت جعفر طیار در عملیات نصر ۲ منطقه حلب، ناحیه العیس سوریه، در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل آمد.

جملاتی از کتاب صوتی یادت باشد

در رابطه با نوشتن خاطرات این کتاب دلهرهٔ عجیبی داشتم. بیشتر نمی‌خواستم جزئیات زندگی را موبه‌مو مرور کنم. شاید یک نوع دفاع بدنم در مقابل اتفاق سنگینی بود که رخ داده بود، اما به یاد قولی که به همسرم در رابطه با نوشتن خاطرات داده بودم می‌افتادم و در نهایت تصمیمم را گرفتم. وقتی در رابطه با نگارش کتاب با من صحبت شد، با توکل به خدا قبول کردم. درست است که قلم و زبان نمی‌تواند زیبایی زندگی شهدا و سیرهٔ آنها را به خوبی نشان دهد، ولی الحق و الانصاف این کتاب، صمیمی، زیبا و ساده نوشته شده است؛ درست مثل حمید و من. همینش را بیشتر از هر چیزی دوست دارم. گاهی ساده‌بودن قشنگ است!

کد خبر 4897605 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مژده لواسانی کربلا معرفی کتاب ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات ادبیات جهان خبرگزاری مهر رایزنی فرهنگی شیوع کرونا ترجمه درگذشت چهره ها میراث فرهنگی معماری سازمان اسناد و کتابخانه ملی معرفی کتاب سیاهکالی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • بهبود شاخصه‌های اخلاقی انسان‌ها با الگوگیری از امام حسن مجتبی(ع)