Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی، مدیرفنی تیم نساجی می‌گوید مسئولان سازمان لیگ باید هر چه زودتر تکلیف ادامه لیگ را مشخص کنند تا تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند با مرفاوی در خصوص شرایط این تیم در این روزها به صحبت پرداختیم.

 

از شرایط نساجی صحبت کنید؟

طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم داده تمرینات به صورت آنلاین و زیر نظر کادرفنی انجام می‌شود در گروهی که بازیکنان و مربیان در آن حضور دارند بازیکنان هر روز و طبق برنامه تمریناتشان را انجام می‌دهند و از شرایط بدنی عقب نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی در نظر گرفته‌اید

بله آنها هم تمریناتشان را به صورت اختصاصی دنبال می‌کنند .همه بازیکنان زیرنظربدنساز تمریناتشان را انجام می دهند تا از لحاظ بدنی عقب نیفتند

 

مسابقات لیگ هم هنوز شرایطش مشخص نیست؟

امیدوارم هر چه زودتر وضعیت لیگ و اینکه آیا قرار است برگزار شود یا خیر مشخص شود ما بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم بالاخره وضعیت چه خواهد شد البته به نظرم سلامت بازیکنان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

 

وضعیت مدیرعامل استقلال  هم بالاخره مشخص شد

فقط خوشحالم که بالاخره استقلال با وجود این همه مشکل سروسامان گرفت امیدوارم هر چه زودتر بدهی‌های بازیکنان خارجی پرداخت شود که اتفاقی گریبان استقلال را نگیرد.

 

خیلی‌ها می‌گویند اگر لیگ از سر گرفته نشود پرسپولیس باید قهرمان لیگ شود؟

در کجای دنیا وسط فصل یک تیم را قهرمان اعلام می‌کنند یا باید بازی‌ها برگزار شود یا اینکه آن را نیمه‌کاره رها کنند.

 

یعنی به نظرتان هنوز چندتیم مدعی قهرمانی هستند؟

چرا نباشند هنوز 9 هفته از رقابت‌های لیگ تا پایان فصل باقی مانده. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و همه تیم‌ها تا آخرین هفته مدعی قهرمانی هستند. به هر حال امیدوارم هر چه زودتر مسئولین سازمان لیگ تکلیف مسابقات را مشخص کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجي مازندران چه زودتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود