Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:03:09 GMT

مشاوره آنلاین انتخاب رشته در الو سلام مشاور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۷۴۸۸

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، تیم الو سلام مشاور برای رفاه حال دانش آموزان و داوطلبین کنکور و همچنین خانواده‌های ایشان، در کنار خدمات حضوری و تلفنی، امکان مشاوره آنلاین انتخاب رشته الو سلام مشاور را نیز برای شما فراهم کرده است؛ از این پس شما می‌توانید از طریق اسکایپ، واتساپ یا دیگر برنامه‌های تماس تصویری با مشاورین تحصیلی مشورت کرده و اطلاعات و فایل‌های مورد نیاز را از طریق چت دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعضی از اوقات، دغدغه‌ها و گره‌های ذهنی داوطلب به راحتی و با یک جلسه مشاوره قابل حل هستند و مشاوره‌های آنلاین در زمینه انتخاب رشته این کار را راحت‌تر کرده اند. روند برگزاری مشاوره‌های آنلاین نیز مانند جلسات حضوری است؛ و کیفیت بهترین نسبت به انتخاب رشته تلفنی دارد. در مشاوره آنلاین انتخاب رشته مشاورین علاوه بر اینکه بر اساس تجربه و توجه به نکات ضروری برای انتخاب رشته، داوطلب را در این امر راهنمایی می‌کنند؛ فایل‌ها و لیست‌های مورد نیاز را برای آن‌ها ارسال میکنند.

انتخاب رشته کنکور
یکی از مراحلی که دانش آموز باید انتخاب مهمی انجام دهد تا مسیر شغلی و تحصیلی خود را مشخص کند؛ انتخاب رشته کنکور سراسری است. معمولا دانش آموزان بعد از مشاهده نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، از رتبه خود راضی نیستند و مایلند با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بهترین انتخاب را برای آینده خود انجام دهند و به نحوی با یک انتخاب رشته درست و اصولی، رتبه خود را جبران کنند؛ بسیاری از دانش آموزان در مورد انتخاب رشته درست و اصولی اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل دچار سردرگمی می‌شوند.
در مرحله انتخاب رشته، کمک گرفتن از مشاورین تحصیلی مجرب، از پریشانی و سردرگمی داوطلب کم می‌کند و به فرد کمک می‌کند تا در این مسیر درست انتخاب کند.
موسسه الو سلام مشاور از جمله موسساتی است که در حوزه انتخاب رشته فعالیت می‌کند و به داوطلب این امکان را می‌دهد تا با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در الو سلام مشاور بهترین تصمیم را برای آینده تحصیلی و شغلی خود بگیرد.
اگر امکان مراجعه حضوری برای انتخاب رشته برای شما وجود ندارد، نگران نباشید. مشاوره انتخاب رشته آنلاین، امکان مشاوره و صحبت با مشاورین مجرب تحصیلی را برای همه افراد در هر جای کشور فراهم کرده است؛ هر داوطلب می‌تواند از طریق اسکایپ، واتساپ و دیگر برنامه‌های تماس تصویری با مشاورین در ارتباط باشد و در مشاوره انتخاب رشته در این مرکز به صورت آنلاین، فایل‌ها و اطلاعات مورد نظر را از طریق چت برای داوطلب ارسال خواهد شد.
برای مشاوره آنلاین انتخاب رشته الو سلام مشاور کافیست با کارشناسان الو سلام مشاور با شماره ۰۲۱۶۶۰۸۱۲۰۰ تماس بگیرید و برای مشاوره آنلاین نوبت بگیرید. با این روش در کمترین زمان و بدون نیاز به رفت و آمد در مسیر‌های شلوغ، با مشاورین تحصیلی کاردان و با تجربه صحبت خواهید کرد.

مشاوره انتخاب رشته اصولی
با توجه به اهمیت انتخاب رشته، هر دانش آموز باید بداند که انتخاب رشته درست و اصولی چگونه است و بر این اساس به دنبال مشاوری مجرب در این حوزه باشد.

توجه به علایق
یکی از مواردی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد، توجه به علایق و اولویت‌های دانش آموز است؛ پس باید قبل از این که انتخاب رشته صورت بگیرید، هر دانش آموز هلایق و اولویت‌های خود را مشخص کند تا بعد از انتخاب رشته و ورود به دانشگاه، پشیمان نشود.

توجه به شرایط دانشگاه‌ها
بعضی از افراد بدون توجه به شرایط دانشگاه‌ها انتخاب رشته می‌کنند و بعد از قبولی، متوجه شرایط دانشگاه می‌شوند. همانطور که می‌دانید، بعضی از دانشگاه‌ها به دانشجویان خوابگاه نمی‌دهند و دانشجوی غیر بومی باید به این نکته توجه کند و سپس این دانشگاه را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهد.

شناخت و انتخاب آگاهانه
بعضی از داوطلبین در مورد رشته‌ها و دانشگاه‌ها اطلاعاتی ندارند و صرفا بر اساس شنیده‌ها رشته و دانشگاهی را انتخاب می‌کنند و بعد از قبولی به اشتباه خود پی می‌برند و متوجه می‌شوند رشته و دانشگاه انتخاب با شنیده‌ها متفاوت است. برای این که با این مشکل مواجه نشوید، توصیه می‌شوند قبل از انتخاب رشته و دانشگاه با مشاورین تحصیلی مشورت کنید تا در آینده با مشکلات این چنینی مواجه نشوید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخاب رشته مشاوره آنلاین پارسی خبر مشاوره انتخاب رشته انتخاب رشته کنکور مشاورین تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه ها دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند