Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم بوده و به تعبیر امام خمینی (ره) از شریف‌ترین واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبیان کرد: در روایات مختلف مباحث بسیاری برای تشویق به امر به معروف و نهی از منکر شده و هم تهدید بسیاری در مورد ترک آن شده است که نشان از اهمیت آن دارد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب بسیار بوده و با توجه به اهمیت آن سطوح مختلف در جامعه برای آن برنامه ریزی شده که گاهی فردی و گاهی اجتماعی است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: با توجه به تعداد بالای جامعه کارمندان در سطح کشور و گستردگی آن، اگر امر به معروف و نهی از منکر در سطح دولت و کارگزاران نظام عمل شود بسیاری از جامعه ما اصلاح و فضای کشور تغییر مناسبی خواهد کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش در زمینه احیای این واجب فراموش شده یک گام بسیار ارزشمند است و با توجه به گستردگی کار ارزش مضاعف نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در این مسیر باید راه درست امر به معروف و نهی از منکر را بدانیم و گرنه بد عمل کردن خود موجب یک منکر میشود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: آن چیزی که در این زمینه مهم‌تر بوده کار مردمی و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر و یا همان مطالبه گری اجتماعی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از سال گذشته رویکرد خود را در راستای مطالبه گری قرار داد که همان خواسته مردم است.

محسن اکبری افزود: این اقدام ثمرات خوبی داشت و این شیوه کار موجب دلگرمی بیشتر مردم شد.

او  تاکید کرد: در زمینه مقابله با کرونا نیز دوستان ما در مجموعه ستاد که در بخش فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند سعی کردند نسبت به ترویج امید در جامعه فعالیت کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورامین که با حضور روح الله مؤمن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد و اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین اجرایی و مردمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ورامین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به واسطه حضور دغدغه مندان در این حوزه پیشرو است.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط مجموعه نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: اجرای این طرح برکات خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشته است.

وی افزود: در حال حاضر مردم از شرایط اجتماعی گله مند هستند و در حوزه عفاف نتوانستیم به نقطه مطلوب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برسیم.

درویشی در ادامه بیان کرد: شهرستان ورامین در حوزه‌های اجتماعی همیشه در کنار انقلاب و نظام بوده است و قطعاً در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با جمع بندی‌های که صورت گرفته است وضعیت بهتر از گذشته شده است ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی و اماکن عمومی بایستی قانون اجرا شود و حمایت مردم از آمرین معروف و ناهیان منکر ضمن دلگرمی دادن به این عزیزان باعث می‌شود کسانی که به دنبال نقض قانون هستند به حساسیت‌های مردمی پی ببرند.

کد خبر 6081878

دیگر خبرها

  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف