Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ایثارگران سپاه گفت که بیش از 10 هزار بسته بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بین جانبازان و خانواده معظم شهدا در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی، مسئول ایثارگران  سپاه در گفت و گویی از توزیع بسته‌های جدید بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین جانبازان بستری در آسایشگاه ها خبر داد و گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پیشگیری از انتشار این ویروس بین جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی، بیش از ۱۵۰۰ بسته بهداشتی تا پایان سال گذشته میان جانبازان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به رسیدگی ویژه به جانبازان بستری در آسایشگاه ها برای جلوگیری از ابتلای این عزیزان به این بیماری، با همکاری بنیاد تعاون سپاه، ۵۰۰ بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در آسایشگاه های امام خمینی(ره)، ثارالله و شهید بهشتی تهران توزیع شد.

سردار شریفی گفت : همچنین با هماهنگی های صورت گرفته بیش از ۶ هزار بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده بین جانبازان بسیجی و پاسدار بالای ۷۰درصد در استان ها توسط سپاه های استانی توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۰۰۰ بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا توسط سپاه های استانی بین خانواده معظم شهدا توزیع شده و روند توزیع بسته های جدید همچنان ادامه دارد.

به گفته مسئول ایثارگران سپاه این بسته های بهداشتی شامل دستکش یکبار مصرف، ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا مسئول ایثارگران سپاه سردار شریفی ضدعفونی کننده بین جانبازان بسته بهداشتی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی