Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قسمت یازدهم سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله، سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت یازدهم خواب زده اینجا کلیک کنید
در خلاصه‌ی داستان این قسمت آمده است: «هما توسط ستاره از کارخانه اخراج می‌شود، اما شادان از هما حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره رنجیده خاطر در برگشت از کارخانه به خانه با شوهر سابقش احمد روبرو می‌شود...»
در این قسمت شادان که با کمک و تلاش هما از زندان آزاد شد، وقتی ستاره قصد اخراج او را داشت مانعش می‌شود و ضمن تشکر از هما به خاطر نجاتش، از او می‌خواهد که در کارخانه بماند.
برادر و همکاران هما هم می‌خواهند هرطور که شده هما از کارخانه برود و از بیشتر شدن آبرو ریزی‌ها جلوگیری شود. در این بین اقدامات احمد برای گرفتن انتقام از ستاره هم علاوه بر پیچیده‌تر کردن روابط شخصی ستاره موجب نزدیک شدن شادان و هما نیز می‌شود.
رها به عنوان مغز متفکر همه‌ی اتفاقاتی که پیش آمده کم کم کنترل همه چیز را به عهده می‌گیرد و اگر چه هیچ کس به او اعتماد کامل ندارد، اما از هم صحبتی و هم نشینی با او و گوش دادن به وسوسه هایش نیز گریزی نیست.
خواب‌های پریشانی که خیلی زود در واقعیت هم تحقق پیدا می‌کنند حالا دامن گیر همه‌ی کاراکتر‌های اصلی مجموعه شده است و روی همه‌ی تصمیماتشان اثر می‌گذارد. هرچند که به عجیب بودن آن‌ها هم واقف باشند. هما رها را در حالی که دست دور گردن برادری که دیده نمی‌شود انداخته است و با او شوخی می‌کند، می‌بیند، اما سرعت وقایع و نتایج تصمیمات گذشته اش فرصتی برای درنگ و تحلیل درست اوضاعش نمی‌گذارد.
حضور ماوراء الطبیعه دیگر فقط محدود به خواب‌های مشترک هما و رها نمی‌شود و حالا هر کدام از شخصیت‌های خواب زده به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. حتی حجت، برادر هما (با بازی بسیار حساب شده‌ی کوروش سلیمانی)، هم درگیر ماجرای کیفی شده است که پر از پول است و صاحبش نیز مرده.
حضور گاه گاهی شیطان/رها کنار کاراکتر‌ها و وسوسه هایش به خصوص با تمهیدات صوتی و تصویری کارگردان تا جایی بسیار تاثیر گذار عمل می‌کرد، اما حالا حضور دائمی او و سربازانش که که در همه جا حضور دارند جنبه‌های غیر واقعی داستان را خیلی بیشتر از قبل کرده است و هدفی که احتمالا سازندگان سریال درباره نقش وسوسه‌ی شیطان بر روی آدمی داشته اند دیگر به حاشیه رانده شده است.
اکنون با شبکه‌ای از نیرو‌های شیطانی روبرو هستیم که یک سر آن ننه منور و احمد ایستاده اند و سر دیگر آن رها و هر کدامشان نیز برای خودشان ارتشی دارند و در عین حال با یکدیگر نیز در ارتباطند و همه‌ی این‌ها نیز با هدف به هم ریختن زندگی ستاره و گرفتن انتقام شیطان از او گرد آمده اند!
به هر روی خواب زده به نقطه‌ی عطفی در سیر داستانش رسیده است و با مشخص شدن بخش زیادی از نیات شخصیت‌ها و برخورد و کشمکش آن‌ها با یکدیگر سریال به سمت گره گشایی‌ها و سر و سامان دادن به وقایعش می‌رود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال خواب زده شبکه نمایش خانگی خواب زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟