Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@22:19:08 GMT

آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۴۴۴

آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در نشست فوق العاده رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: مردم استان اردبیل همواره در تمامی شرایط بحرانی یاریگر اقشار آسیب پذیر جامعه بوده اند و در برهه کنونی نیز در اقدامات خیرانه پیشقدم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع مهمی که  پس از شیوع کرونا باید از آن غافل نشد لطمه دیدن معیشت بخشی از هم وطنانی است که تحت تاثیر قرار گرفته اند.   فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب ضمن تجلیل از درخشش مردم در مبارزه با ویروس کرونا، دستور یک رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشاری که از شرایط شیوع بیماری آسیب دیده اند را صادر فرمودند؛ سازمان بسیج مستضعفین رزمایش #کمک_مومنانه را تدوین و با رمز یا صاحب الزمان(عج) آغاز کرده است.   وی با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با برنامه ای ویژه محوریت انجام این رزمایش را بر عهده خواهند داشت و از خیرین و چهره های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و... برای پیوستن به رزمایش بزرگ همدلی و #کمک_مومنانه دعوت می شود.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اردبیل کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد.

سوال مسابقه زندگی با آیه‌ها / ‬ روز شانزدهم


"… رَبِّ اشرَح لِی صَدری...." دعا و درخواست کدام یک از انبیا از خداست؟

۱. حضرت موسی (ع)
۲. حضرت یوسف (ع)
۳. حضرت نوح (ع)

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه، نام شهر محل سکونت و عدد گزینه صحیح را حداکثر تا ساعت ۸ صبح فردا (پنج شنبه) به شماره ۱۰۰۰۳۱۵۴۷۳۷۲۷۲ پیامک کنند.

در پایان ماه مبارک رمضان در مجموع به ۶۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقات روزانه، هدایایی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 6063486

دیگر خبرها

  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • برگزاری جشن بزرگ نوروزی در پایگاه جهانی عباس‌آباد