Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@14:56:44 GMT

کمک به نیازمندان با محوریت استانداری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۱۱۷

کمک به نیازمندان با محوریت استانداری قزوین

قزوین –معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مقدمات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان با محوریت استاندار انجام می شود.

به گزارش قدس آنلاین،معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مقدمات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان با محوریت استاندار انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرخ زاد اظهار داشت: پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و تأکید معظم له بر لزوم کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی کرونا ، مقدمات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان با محوریت استانداری قزوین انجام می شود.پ

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمک به نیازمندان رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و کرمانشاه به منظور تبادل و بررسی مدیریت  و ساماندهی امور اتباع برگزار شد.

در این دیدار طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین ضمن خوش آمدگویی به سلیمانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت برگزاری چنین نشست هایی باعث انتقال تجارب خواهد بود  و قطعا این موضوع  بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سلیمانی نیز با تشریح وضعیت امور اتباع و مهاجرین در استان کرمانشاه به ارائه نقطه نظرات در این حوزه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • لزوم برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری با محوریت روایتگری در فارس
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد