Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:41:34 GMT

بازداشت ۹ نفر در پی تشکیل خانه فساد در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۳۴۳

بازداشت ۹ نفر در پی تشکیل خانه فساد در قم

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسن غریب قبل از ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از انهدام خانه فساد و پاتوق فروش و استعمال مواد مخدر در قم خبر داد و اظهار کرد: به دنبال کسب اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر و رفت و آمد افراد مشکوک در دو منزل مسکونی، بلافاصله موضوع در دستور کار تیم ویژه دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از صدور دستور قضائی، اکیپی از عوامل انتظامی کلانتری ۱۹ توحید، در دو عملیات جداگانه، به محل‌های مذکور ورود و در مجموع ۷ مرد و دو زن بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: در بازرسی از منازل مذکور مقداری مواد مخدر شامل هروئین، حشیش، شیشه و تریاک، انواع لوازم توزین و توزیع و استعمال مواد مخدر، چاقو و قمه کشف و ضبط شد که در همین راستا یکی از منازل فوق حسب دستور دادستانی پلمب شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99 حسن غریب خانه فساد قم ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!

با مساعدت دستگاه قضایی قرار شد بقیه دوران محکومیتم را در خارج از زندان و با پابندهای الکترونیکی بگذرانم اما وقتی از زندان بیرون آمدم چون شغلی نداشتم و نمی توانستم از محدوده تعیین شده خارج شوم به فروش مواد مخدر روی آوردم ...

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد43 ساله ای است که در عملیات ضربتی ماموران کلانتری شفای مشهد دستگیر شد چراکه از مدتی قبل شهروندان از توزیع مواد مخدر صنعتی در بولوار ابوطالب مشهد گلایه می کردند و معتقد بودند که چند فرد خلافکار جوانان محله را آلوده مصرف مواد مخدر می کنند.

این بود که گروهی از افسران دایره اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)عملیاتی را در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر آغاز کردند و به سراغ مرد43 ساله ای رفتند که موجب نگرانی شهروندان شده بود. طولی نکشید که نیروهای انتظامی این فرد را دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه 3دستگاه گوشی تلفن سرقتی و 20 میلیون تومان وجه نقد (حاصل از فروش مواد مخدر)کشف کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد که این متهم، به تازگی از زندان آزاد شده وادامه دوران محکومیت خود را با پابندهای الکترونیکی می گذراند!

با اعترافات وی،همدست 41 ساله وی نیز به دام افتاد و مقادیر دیگری مواد مخدر صنعتی کشف شد. در همین حال «امید»(متهم با پابند الکترونیکی)به مشاور ومددکار اجتماعی کلانتری شفا گفت:وقتی از زندان بیرون آمدم شغلی نداشتم تا مخارج زندگی ام را تامین کنم به همین دلیل به فروش مواد مخدر صنعتی روی آوردم.

درحالی که ساکنان محله از عملیات ضربتی پلیس ابراز خشنودی می کردند،تحقیقات برای ریشه یابی این پرونده و دستگیری عوامل مرتبط با فروشندگان مواد مخدر با هماهنگی های قضایی آغاز شد.

دیگر خبرها

  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور