Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:53:39 GMT

عدم‌حمایت منجر به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۴۵۲

عدم‌حمایت منجر به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی می‌شود

به گفته رئیس هیئت بدن‌سازی استان گیلان عدم‌حمایت از باشگاه‌های ورزشی به بحران بیکاری ناشی از تعطیلی این بنگاه‌ها منجر می‌شود.

دانیال خاتمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خسران باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: این ویروس منحوس به همان نسبتی که جان بشر را با تهدید مواجه کرده برای بنگاه‌های اقتصادی نیز تهدیدآفرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نقش بارز باشگاه‌های خصوصی بدن‌سازی در ارتقای سلامت روحی و جسمانی هم‌وطنان گیلانی تصریح کرد: این باشگاه‌ها از پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۸ در پی شیوع ویروس کرونا با قبول مسؤولیت پذیری اجتماعی اقدام به تعطیلی کرده و این تعطیلی همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت بدن‌سازی استان گیلان با بیان اینکه تداوم تعطیلی باشگاه‌های اقتصادی باعث لطمه جبران‌ناپذیر به اقتصاد و معیشت باشگاه‌داران می‌شود، گفت: تعطیلی‌ها اجتناب‌ناپذیر بوده و برای جبران بخشی از خسارت باشگاه‌های ورزشی نیاز به تدابیر ویژه از سوی دولت تدبیر و امید به‌ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

خاتمی‌فر با اشاره به نقش‌آفرینی باشگاه‌های ورزشی در دوران پساکرونا بیان کرد: معافیت باشگاه‌های ورزشی از پرداخت حق بیمه خود و کارگرانشان، تخصیص تسهیلات و اعتبارات بلاعوض و یا کم‌بهره بانکی با مدت‌زمان تنفس، تنفس در بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی قبلی و کاهش هزینه خدماتی نظیر آب، برق و گاز از جمله راهکارهای مثمر ثمر برای جبران بخشی از ضرر و زیان باشگاه‌داران است.

وی با تأکید بر اینکه عدم‌حمایت از باشگاه‌های ورزشی به بحران بیکاری ناشی از تعطیلی این بنگاه‌ها منجر می‌شود، افزود: خانم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به‌عنوان نماینده وزیر ورزش و جوانان در استان با تبیین مشکلات باشگاه‌های بدن‌سازی برای مسئولین ارشد استان گیلان و وزارت محترم ورزش می‌تواند نقشی سازنده ایفا کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه ورزشی ویروس کرونا باشگاه های ورزشی استان گیلان باشگاه ها بدن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی