Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:39:21 GMT

سهم خیرین فارس در مهار کرونا به ۵۲ میلیارد ریال رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۷۹۹

سهم خیرین فارس در مهار کرونا به ۵۲ میلیارد ریال رسید

اکبر رامجردی روز شنبه با بیان اینکه ین کمک ها به تهیه تجهیزات پزشکی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا اختصاص داده شد، گفت: این کمک ها تاکنون صرف خرید تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیرانه شامل هفت دستگاه تنفس مصنوعی، هفده هزار و ۵۱۰ لباس ایزوله و عینک محافظ برای کادر درمان، ۴ هزار و ۸۲۰ ملحفه و لباس یک بار مصرف بیمارستانی، ۳ هزار و ۷۸۵ گان و لباس اتاق عمل، ۱۱۲ هزار ماسک، ۱۵۰ متر ملحفه تترون و هشت دستگاه مایکروفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رامجردی ،  شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹، شماره شبا  ۷۹۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۴۰۱۴۷۱۴۵IR نزد بانک رفاه به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس را برای همدلی و همراهی مربوط به جذب کمک های مردمی در زمینه بحران کروناویروس اعلام کرد.

پیشتر نیز امیر حسین استخری نیک اندیش سلامت مبلغ ۲ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات بیمارستانی مقابله با کرونا به مراکز درمانی استان فارس اهداء کرد ، مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تجلیل از این اقدام خیر جوان بر لزوم همراهی خیرین برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

 علیرضا معارف خیر و نیکوکار شیرازی نیز با اختصاص ۱.۵ میلیارد ریال از طرف خود و خانواده‌اش برای خرید دستگاه تنفس مصنوعی مشارکت کرد و آن را در اختیار مراکز درمانی برای مقابله با کرونا قرار داد. همچنین دکتر محمد تقی مصلح پزشک نیک اندیش شیراز با خرید یک دستگاه تنفس مصنوعی به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال برای مراکز درمانی شیراز در این امر خداپسندانه مشارکت کرد.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و  سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه  بیمارستان شهید چمران ، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می دهند ، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

مبتلایان به کرونا در استان فارس را ۱۰درصد افراد زیر ۱۰ سال، ۵۷درصد افراد ۱۰ تا ۵۰ سال، ۴۲درصد افراد ۵۰ سال به بالا تشکیل می دهند، همچنین موارد فوتی ناشی از بیماری کرونا هم ۲۳درصد افراد ۱۰ تا ۵۰ سال و ۷۸درصد افراد ۵۰ سال به بالا به خود اختصاص داده اند و موردی از مرگ زیر ۱۰ سال ناشی از کرونا نیز گزارشی نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز بهداشت و سلامت فارس پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بهداشت و سلامت فارس ویروس کرونا شیراز بهداشت و سلامت فارس میلیارد ریال ۵۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی