Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق پرسپولیس که به تازگی رکورد رونالدو را در چالشی که طرح کرده بود شکست، از ماجرای عجیب دوران مربیگری کالدرون صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، آدام همتی که در نقل و انتقالات زمستانی راهی پارس جنوبی شده، از انگیزه بالای خود برای اثبات توانایی‌اش می‌گوید و امیدوار است روزی با نشان دادن کیفیت خود بتواند به پرسپولیس برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درباره ماجرای جدایی این بازیکن که همراه با مصاحبه تندی از سعید راد (پدربزرگش) بود، حرف و حدیث زیادی مطرح شده که در این گفتگو او به بخشی از آن پرداخته است.


 همتی ابتدا درباره ماجرای رکوردشکنی چالش کریس رونالدو می‌گوید: در دوران قرنطینه مسلما بیشتر درگیر گوشی هستیم. وقتی این چالش را در صفحه رونالدو دیدم به مادرم گفتم من می‌توانم این رکورد را بشکنم. من واقعا در این سبک شنای شکم خوب هستم و همین شد که فردا صبح بهمراه پدر و مادرم رکوردگیری کردیم. گفتم اگر بتوانم هر ثانیه 3 شنا بروم قادر به رکوردشکنی خواهم بود. مادرم فیلم گرفت و پدرم هم شروع به شمارش و وقت گیری کرد. وقتی که رکورد را زدم باورم نمی‌شد و از طریق اپلیکیشن و با آهسته کردن تصویر رکورد را گرفتم که متوجه شدم درست است.


وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم این رکورد را رونالدو ببیند و از هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران هم ممنون هستم که چند هزار بار او را در صفحه من تگ کردند تا آن را ببیند. فکر کنم فقط یک خانم دونده حرفه‌ای که از آمادگی بالایی برخوردار بود نیز توانسته این رکورد را بشکند. البته اگر شما تصویر مربوط به چالش رونالدو را ببینید متوجه می‌شوید که او در زمان رکوردگیری خودش در حال خندیدن است و این ماجرا برای او شوخی و فان است اما برای من واقعا جدی بود و مسلما اگر او می‌خواست می‌تواند خیلی بیشتر از این رکورد بزند.

 

همتی که در دوران حضورش در پرسپولیس نیز نشان داده که از فن‌های رونالدو است درباره اینکه آیا رونالدو را برتر از مسی می‌داند گفت: نه، اصلا. این دو بازیکن هر دو در کلاس بالای جهانی و غیرقابل باوری قرار دارند. بازیکن شاید بتواند در طول فصل 30 گل بزند و البته همین آمار را نمی‌تواند هر فصل تکرار کند اما شما می‌بینید هر دوی این بازیکنان چه رکوردی را در طول 16 سال اخیر ثبت کرده‌اند. من فقط از این جهت رونالدو را ستایش می‌کنم که او بازیکنی خودساخته است. یعنی برای رسیدن به این حد از کیفیت فنی تلاش کرده ولی چطور بگویم برای مسی فوتبال و استعدادش شاید بیشتر مادرزادی است و این استعداد در دی ان ای او قرار دارد. هر دو بازیکن اما فوق العاده هستند و برایم قابل احترام. در کل خیلی دوست دارم که رونالدو این چالش مرا ببیند و برایم حس فوق العاده خواهد بود.

 

هافبک سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به اینکه چرا در زمان حضور در این تیم از فرصت به وجود آمده سود نبرد تا فیکس شود و از محرومیت نقل و انتقالاتی و حضور در رقابت‌های آسیایی و فینال این رقابت به نیمکت نشینی و در نهایت جدایی رسید گفت: من در پرسپولیس 20 بازی کردم. سال اولی که بازی نکردم حقم بود. بهرحال تازه آمده بودم و بازیکنانی که حضور داشتند شاید از نظر فنی از من بهتر بودند. اما برای یک بازیکن جوان باید شانس به وجود بیاید و همانطور که برای صادق محرمی این شکل گرفت. من همان موقع بهترین تلاش را برای پرسپولیس می‌کردم اما الان شاید بتوانم بگویم که در آن مقطع من به شدت از ناحیه مینیسک مصدوم بودم و با همان شرایط بازی می‌کردم. خب بازیکن نداشتیم و این شرایط مصدومیت برای خیلی از بازیکنان بود. کمال کامیابی نیا با کتف آسیب دیده بازی می‌کرد و سیدجلال، شجاع و حسین ماهینی و نوراللهی و ... هر کدام مصدومیت‌هایی داشتند اما مجبور بودند بازی کنند و من به عنوان بازیکن جوان چرا باید این مصدومیت زانو را بهانه بازی نکردن در آن شرایط می‌کردم. وقتی نیم فصل شد و بازیکن جدید اضافه شد من از آقای برانکو اجازه گرفتم تا جراحی کنم. بعد از آن هم تا به حالت ایده آل و آماده برگردم اواخر فصل شد و فرصت از دست رفت و در نهایت نیز برانکو از تیم جدا شد.

 

 

 

همتی درباره اینکه در روزهای ابتدایی  کالدرون به او اعتقاد داشت و خصوصا او رابط بازیکنان با توجه به آشنایی با زبان شده بود گفت: من در اول فصل خیلی امیدوار بودم. مربی فرانسوی حرف می زد و من هم آشنایی کامل دارم. او در ابتدای فصل به شکلی با من حرف میزد که من کاملا امیدوار شده بودم. او طوری حرف میزد که انگار به من خیلی نیاز دارد. گفت دفاع چپ بازی کن گفتم چشم، دفاع راست و پشت هافبک و ... و همیشه گفتم چشم. اما در ادامه یک سری اتفاقاتی افتاد که درست نیست من بگویم چرا و بهتر است خودش بگوید چرا با من چپ افتاد.

 

وی درباره صحبت‌هایی که سعید راد علیه کالدرون حرف زد گفت: همیشه گفته‌ام خودم را از خانواده در این بحث‌ها جدا کنم. من یک فوتبالیست هستم و ایشان هم یک هنرپیشه سوپراستار است. او یک نظر به عنوان هوادار دارد و من نمی‌توانم بگویم که نگو. اگر من صحبتی کردم و از دهان من شنیدید بدانید که نظر من بوده و در غیر اینصورت به من ربط ندهید. این شاید سخت باشد و بگویند پدربزرگت بوده ولی این نظر من نیست. اگر کسی این مساله را بداند شاید به پدربزرگم حق بدهد ولی اگر دقیقا بدانند چه اتفاقی افتاده بگویند بله و درست گفته. اما در آن شرایط می‌گویند پدربزرگم آدم بدی است و چرا حاشیه ساخته و این حرف را زده است. بعد از آن که آقای کالدرون مصاحبه کرد همه گفتند آقای راد درست گفته. شما وقتی همه چیز را بدانید می‌توانید به کسی حق بدهید یا نه. اما هیچ چیز را نمی‌دانید و متاسفانه اینطور شده است.

 

 

همتی در پاسخ به اینکه آیا اکنون با رفتن کالدرون نمی‌خواهد موضوع مربوط به پشت پرده آن مصاحبه و تصمیم سرمربی برای جدایی‌اش را بگوید گفت: من عاشق پرسپولیس هستم و هر چیزی که دارم به خاطر این تیم است. از الان تا آخر زندگی‌‎ام مدیون آن هستم و در شخصیت من نیست که پشت سر کسی حرف بزنم. من روز آخر روبروی مربی قرار گرفتم و حرف‌هایم را کامل به او زدم و دلم را خالی کردم. الان که ایشان رفته نباید حرف بزنم. ایشان مربی بزرگی است و برای این تیم زحمت کشیده و تیم را قهرمان نیم فصل کرده است. اینکه دوستش دارند یا نه نمی توانم حرف بزنم و بابت زحماتی که برای تیمی کشیده که دوستش دارم از او ممنون هستم. او بازیکن کوچکی نبوده و افتخارات بزرگی چه در تیم باشگاهی و چه ملی داشته است. می‌توانم بگویم با تصمیمات و عملکرد او موافق نیستم ولی به عنوان یک مربی به او احترام می‌گذارم.

 

 

 

هافبک کنونی پارس درباره اینکه آیا صحبت‌هایی که درباره پشت پرده این تصمیم می‍‌‌شود درست است گفت: یک چیزهایی هست که بیشتر آنها هم درست است. من به هیچکس چیزی نخواهم گفت تا آبروی کسی را ببرم. بازیکن می آید و می‌رود و اگر آدم درستی باشید به چیزی که می‌خواهید می‌رسید. من الان در شرایط تمرینی تمام تلاشم را می‌کنم تا بعد که لیگ شروع شد و وارد زمین شدم هر کس دید بگوید واااااو این آدام است که پرسپولیس و کالدرون او را نخواستند؟ اگر بد باشم هیچکس حرفی نخواهد زد و پس من باید با عملکردم این را نشان دهم که تصمیم درباره من اشتباه بوده است. از بچگی طوری بزرگ شدم که به کسی بدی نکنم و منتظرم لیگ شروع شود و نشان دهم که اینطوری بازی می کنم و اگر کالدرون مرا بیرون گذاشت اشتباه بود. باید ثابت کنم مربی اشتباه کرده و باید عملکرد باید اینطور باشد نه با حرف زدن.

 

آدام همتی در پایان گفت: من هیچ وقت نخواهم گفت چه اتفاقی افتاد و فقط این را بدانید که چیزی بود که در شخصیت و فامیل ما هرگز نبود که بخواهیم این کار را بکنیم تا من بازی کنم! اگر مربی یک سری چیزها می گفت تا بازی کنم در شخصیت من نبود. نه من که هر بازیکنی حتی در اروپا برخی اوقات به مشکلاتی می‌خورند که بعدا جدا می‌شوند. من نمی‌خواهم حاشیه درست کنم و با حرف زدن درباره کسی او را کوچک کنم چرا که قطعا حرف زدن علیه کسی مرا کوچک خواهد کرد. او و کادرش از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند و تیم را قهرمان تحویل دادند. اما فقط باید بگویم که من راضی نبودم از رفتار و چیزی که از من خواستند و باید خوب کار کنم و نشان دهم که شایسته حضور در این تیم هستم.

گابریل کالدرون (سرمربی) آدام همتی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی آدام همتی پرسپولیس تهران آدام همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست

سرمربی اسپرز به صحبت‌های شاگرد پیشین خود واکنش نشان داده است. 

آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام، از روش‌های تمرینی خود دفاع محکمی کرده و تاکید کرده که اریک دایر در ادعای خود مبنی بر عدم تمرکز تاکتیکی او برای رویارویی با حریفان، اشتباه کرده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، دایر، ۳۰ ساله، در ابتدا در ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ پیوست و به هم‌تیمی سابق خود هری کین ملحق شد؛ اما باشگاه بوندسلیگایی در ماه مارس زمانی که او تعداد بازی‌های لازم ذکر شده در قراردادش را انجام داد، این انتقال را دائمی کرد. بایرن مونیخ که ۱۱ سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شده بود، به تازگی پس از قهرمانی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در لیگ داخلی آلمان، تاج و تخت را واگذار کرد. 

دایر با وجود آن ناکامی، از زندگی جدید خود در باواریا تحت هدایت توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، لذت می‌برد. این مدافع اخیراً در مورد روش‌های مربیگری پوستکوعلو اظهار نظر کرده است.

دایر در مصاحبه با گری نویل در برنامه اورلپ گفت:

جالب است که او (پوستکوعلو) واقعاً هیچ کار تاکتیکی‌ای (در تمرین) انجام نمی‌دهد. آنچه او انجام می دهد این است که هر جلسه تمرینی از دوشنبه تا جمعه به گونه‌ای طراحی شده است که شیوه بازی مورد نظر او را نشان دهد. [آنتونیو] کونته را مثال می‌زنم؛ من می‌توانستم خواسته‌هایش را به صورت کورکورانه انجام دهم، اما ما کار تاکتیکی زیادی از دوشنبه تا جمعه با او انجام می‌دادیم. شما آنقدر تمرین می‌کردید که در ذهن‌تان نقش می‌بست.

وقتی صحبت‌های دایر به پوستکوعلو گفته شد، سرمربی اسپرز در واکنش گفت:

احتمالاً باید این را از اریک بپرسید؛ نمی‌دانم منظورتان از کار تاکتیکی چیست. هر کاری که ما انجام می‌دهیم بر اساس نحوه فوتبال بازی کردن ما تنظیم شده است؛ بنابراین برای من در واقع همه چیز کار تاکتیکی است. حالا چه روی خودمان کار کنیم، چه روی حریف تمرکز داشته باشیم. در واقع من می‌گویم ما هیچ کاری جز کارهای تاکتیکی انجام نمی‌دهیم. این تنها کاری است که هر روز انجام می‌دهیم. حتی در تمرینات آمادگی جسمانی هم سعی می‌کنیم سبک بازی خود را تمرین کنیم. اما من مصاحبه را ندیده‌ام، بنابراین مطمئن نیستم او به چه چیزی اشاره می‌کند. اگر منظورتان این است که آیا تمریناتی انجام می‌دهیم که در آن روی نحوه متوقف کردن حریف یا تخریب بازی آن‌ها کار کنیم، نه، ما این کار را انجام نمی‌دهیم. اما من فکر نمی‌کنم این تنها نوع کار تاکتیکی موجود باشد. فکر می‌کنم هر کسی که با ما تمرین می‌کند، به شما بگوید که تنها کاری که انجام می‌دهیم تمرین کردن به سبک بازی خودمان است. شاید این کار تاکتیکی نباشد، نمی‌دانم!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم