Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:17:48 GMT

ثبت ۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۲۳۶

ثبت ۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز قزلباش گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون تست کرونای ۷۸۹ نفر در استان زنجان براساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است، افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در این استان ۷۸ نفر به‌دلیل ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش گفت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان زنجان تا به امروز، ۶۰۰ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان بیمارستان ویروس ثبت کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر محمد دادرس گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳ در فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی مرزی بالغ بر ۳۶۷ هزار و ۸۶۵ غربالگری سندرومیک، ۱۵۳۶ تست کرونا، ۲۸۶ تست مالاریا، ۳۸۹ تست وبا و ۹۲ مورد واکسیناسیون سرخک انجام شده است.
وی افزود: در بخش فعالیت‌های مراقبت بیماری‌های واگیر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز در این مدت ۹۴۱ مورد بازدید، ۲۳۶۷ مورد واکسیناسیون هاری، ۴۸۳ مورد نمونه گیری و ۲۱۴۵ مورد تست کرونا انجام شده است.

دیگر خبرها

  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون