Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@10:47:55 GMT

رصد کیشوندان توسط ۸ قرارگاه مستقر در سطح جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۵۱۵

رصد کیشوندان توسط ۸ قرارگاه مستقر در سطح جزیره کیش

با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و اختصاص ۸ قرارگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، ۲۴ منطقه در سطح شهر که با ورود کیشوندان احتمال گسترش ویروس کرونا وجود دارد، هر قرارگاه سه منطقه را به‌منظور پایش و رصد افراد تحت قرنطینه، پوشش خواهند داد. به گزارش پول نیوز، جلسه هم‌اندیشی و فرآیند برنامه‌ریزی با هدف پایش و رصد کیشوندان بازگشته از سفر و اجرای ضوابط قرنطینه خانگی و سازمانی در جزیره کیش با حضور شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سعید پورزادی مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیربنایی، ماهان مدون مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده‌های مرکز توسعه سلامت و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش، پنجشنبه ۲۱ فروردین در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش از شیوع ویروس کرونا، گفت: با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح قرنطینه خانگی و سازمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در راستای پایش و رصد مبتلایان به این بیماری در کنار سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مستقر در کیش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
شهداد کناری افزود: با مدیریت هوشمندانه می‌توانیم از شیوع ویروس کرونا در کیش پیشگیری کنیم و تنها راه کنترل این بیماری همکاری ساکنین کیش با در خانه ماندن و رعایت ضوابط بهداشتی امکان‌پذیر است.
کناری تاکید کرد: تمام بسیجیان مستقر در قرارگاه‌ها، زمان ماموریت با کارت شناسایی بسیجی و احکامی که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش صادر شده است حضور پیدا خواهند کرد.
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، فرایند پایش متقاضیان بازگشت به جزیره کیش را در سه مرحله عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت نخست با افرادی است که دارای کارت کیشوندی فعال، مجوز فعالیت اقتصادی، ثبت شرکت، بیمه صندوق رفاه کیش یا دارای خودرو در جزیره کیش باشند که دسترسی ورود به اپلیکشن برای تکمیل اطلاعات آنان فراهم می‌شود و با صحت‌سنجی اطلاعات، ورود متقاضیان بازگشت به جزیره کیش برنامه‌ریزی خواهد شد.
ماهان مدون در ادامه سخنان خود افزود: اولویت دوم افرادی هستند که یکی از این بخش‌ها را دارند اما دارای کارت کیشوندی نیستند و درنهایت اولویت سوم کیشوندانی هستند که دارای هیچ‌کدام از این بخش‌ها نیستند اما در جزیره کیش خانه مسکونی دارند.
مدون گفت: بازگشت کیشوندان به جزیره کیش از مسیرهای هوایی و دریایی به‌صورت پلکانی صورت خواهد گرفت و تا کنون۱۸۰۰ نفر در این سامانه نام‌نویسی کردند.
وی تصریح کرد: براساس پایش صورت گرفته بیشتر افراد خویش فرما هستند و در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند و شرایط محل‌های اعلام شده از شرایط قرنطینه خانگی برخوردارند.
مدیر فنی و امور شهری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان اینکه ۸۰ درصد متقاضیان بازگشت به جزیره کیش در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند، عنوان کرد: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و اختصاص میز خدمت بدون ساختار امنیتی و ایجاد فضایی امن همراه با آرامش توسط خودروهایی که در نظر گرفته شده است این افراد تا درب محل قرنطینه همراهی خواهند شد..
سعید پورزادی افزود: اسامی کامل متقاصیان بازگشت به جزیره کیش از مسیرهای هوایی و  دریایی ۲۴ ساعت پیش از آنکه به کیش وارد شوند در اختیار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش قرار خواهد گرفت.
 پورزادی با اشاره به اجرای طرح قرنطینه در پروژهای عمرانی جزیره کیش و مشغول به کار ۲۰۰۰ کارگر در این پروژه ها، گفت: باتوجه به اینکه اجرای طرح قرنطینه در پروژه‌های عمرانی را تجربه کردیم فرآیند اجرای طرح قرنطینه بازگشت کیشوندان به جزیره کیش قابل کنترل و اجرایی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پروژهای عمرانی کیش قرنطینه ماموریت کرونا منطقه آزاد کیش ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش سازمان منطقه آزاد کیش بازگشت به جزیره کیش اجرای طرح قرنطینه قرنطینه خانگی جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ

سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، پنج هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است