Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:56:30 GMT

رایزنی حلبوسی با رئیس جمهوری عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۶۲۶

رایزنی حلبوسی با رئیس جمهوری عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز در فلوجه با برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل اقامت رئیس پارلمان در فلوجه انجام شد، موضوع تشکیل دولت جدید مورد رایزنی قرار گرفت.

دفتر رسانه ای رئیس پارلمان عراق اعلام کرد: الحلبوسی در محل اقامتش در فلوجه با صالح دیدار کرد و در این دیدار اوضاع عراق به ویژه پرونده تشکیل دولت جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر الحبوسی بیان کرد: در این دیدار بر ضرورت اینکه دولت گامهای اصلاحی بردارد تاکید شد و اینکه برنامه های دولت واقعی و برآورده کننده خواسته ها باشد.

گفتنی است که رسانه ها ساعاتی قبل از ورود صالح به فلوجه خبر داده بودند.

کد خبر 4897921

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد الحلبوسی برهم صالح عراق ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ سوریه قربانیان کرونا ایران فلسطین روسیه افغانستان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس‌جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌تر هم دیدارهایی میان رئیس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیئت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان