Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@23:09:39 GMT

تولید محصولات سلامت محور با مشارکت زنان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۹۵۹

تولید محصولات سلامت محور با مشارکت زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار امروز در دومین جلسه شورای راهبردی کارآفرینی و اشتغال زنان که در دفتر معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و تشکل های مرتبط به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه حمایت های نظام بانکی شاخه ای دیگر از این فعالیت هاست، افزود: تا امروز توانسته ایم وام های محدودی را برای زنان سرپرست خانوار در استان های مختلف فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: با همفکری و هم افزایی طرح‌های در دست اقدام با قوت پیش رود. یکی از زمینه هایی که امروز در این جلسه جای خالی آن احساس شد کارآفرینی و اشتغال زنان روستایی بود که در این زمینه تا کنون همکاری های خوبی با وزارت جهاد کشاورزی داشته ایم و طرح استاندارد سازی محصولات کشاورزی از آن جمله است.

ابتکار گفت:  معاونت زنان در قالب شبکه مردم نهاد زنان و خانواده بیش از ۱۲۰۰ عضو در دوره های مختلف تحت آموزش قرار داده است. این تشکل ها آمادگی دارند تا در زمینه جمع آوری اطلاعات گروه های آسیب دیده ای که وزارت کار به آن اشاره دارد، به معاونت زنان کمک کنند.

وی تاکید کرد: شناسایی گروه سوم که به جایی اتصال ندارند، به عهده همه ماست و در این راه نهادهای مدنی، کارآفرینی و خیریه باید دست به دست هم دهند.

ابتکار با تاکید بر اهمیت شبکه سازی در این زمینه، گفت: اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد، آسیب های جدی به همراه خواهد داشت و ما آمادگی داریم تا با همکاری بخش های مختلف گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

کد خبر 499990 برچسب‌ها كرونا در ايران مرکز امور زنان و خانواده معصومه ابتکار تولید کنندگان زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مرکز امور زنان و خانواده معصومه ابتکار تولید کنندگان زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند