Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@17:53:24 GMT

جسد سوخته حرف زد و از قاتلانش گفت!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۲۲۹

صراط:

کسانی که برای هواخوری به تپه های اطراف جاده مشهد- تبادکان رفته بودند ناگهان مردی را دیدند که میان تپه ها در حال سوختن بود. دو نفر از رهگذران با نگرانی به سوی مرد جوان دویدند ولی کاری از دست آن ها ساخته نبود جوان مذکور به شدت سوخته بود و آخرین نفس هایش را می‌کشید در همین حال دو رهگذر با تعجب چشم به دهان پیکر سوخته ای دوختند که می گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم سوار یک دستگاه سمند شدم و راننده در مسیر، مرد دیگری را نیز سوار کرد ولی آن ها مرا به این منطقه آوردند و آتش زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا مرد جوان با این جملات، آخرین نفس هایش را کشید و در حالی جان سپرد که مردان رهگذر مدام با اورژانس و پلیس تماس می گرفتند. دقایقی بعد با تایید مرگ جوان ۲۹ ساله توسط عوامل اورژانس، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در محل سوختن مرد جوان، تحقیقات گسترده میدانی در حالی آغاز شد که همه شواهد موجود حکایت از یک خودکشی دلخراش داشت و این موضوع ماجرای پرونده را پیچیده تر می کرد.

در ادامه تحقیقات چهار بطری ۱.۵ لیتری حاوی مایعات قابل اشتعال روی تپه پیدا شد که سه بطری آن خالی شده بود. مدارک شناسایی مرد جوان نیز زیر کلاهش در گوشه دیگری قرار داشت. کشف دو فندک که بقایای سوخته لباس های متوفی به یکی از آن ها چسبیده بود نیز در حالی ماجرای خودکشی را قوت می بخشید که کفش های او نیز در مسیر پایین آمدن از تپه به کناری افتاده بود.  در عین حال تحقیقات تخصصی با دستور قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت تا زوایای پنهان این مرگ مشکوک آشکار شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جسد سوخته جاده مشهد اورژانس صراط مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته