Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری حوزه هنری علی محمد مؤدب را به عنوان دبیر هنری بخش شعر و حسینعلی جعفری را به عنوان دبیر هنری بخش داستان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب معرفی کرد.

مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری در احکامی جداگانه دبیران هنری دو بخش اصلی جشنواره شعر و داستان انقلاب را معرفی کرد.

بر اساس این احکام علی محمد مؤدب مسئولیت دبیری هنری بخش شعر و حسینعلی جعفری مسئولیت دبیری هنری بخش داستان این رویداد ادبی را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد مؤدب متولد سال ۱۳۵۵ در تربت جام، شاعر و نویسنده است. مجموعه‌های «دست خون»، «سفر بمباران»، «الف های غلط»، «عاشقانه های پسر نوح»، «مرده های حرفه ای»، «دروغ های» و… تاکنون از وی به چاپ رسیده است.

حسینعلی جعفری متولد ۱۳۴۷ در ساری و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. «الو! …لیلی»، «دقیقا نیمه شب»، «افرا»، «من سرباز هخامنشی بودم»، «ساعت ها همه خوابند» و… عناوین آثاری است که از این نویسنده به چاپ رسیده است.

مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی نیز تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام شده است. فراخوان و جزئیات شرکت در این رویداد ادبی در سایت www.artfest.ir قرار دارد.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

ایبنا/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشنواره شعر و داستان انقلاب هنری بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمند شاخص استان همدان در هفته هنر انقلاب اسلامی

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از سالروز شهادت مرتضی آوینی تا ۲۷ فروردین با تولید محتوا‌های هنری در رشته‌های مختلف گرامی داشته می‌شود.

زرین کمر گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی طبق روال هر ساله، امسال هم یک هنرمند شاخص معرفی شد که خانم مهین سماواتیان نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس و داستانی برای گروه نوجوان بود.

او گفت: یکی از رسالت‌های حوزه هنری واکنش‌های به هنگام در موضوعات سیاسی و اجتماعی است که هنرمندان عضو حوزه هنری استان مرتبط با موضوع‌های انتخابات، عید نوروز، فجایع غزه، حوادث تروریستی و... به تولید محتوا پرداخته اند.

زرین کمر گفت: این واکنش‌ها به صورت شعر، داستان، بیلبورد و یادمان‌های شهری بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • وجود ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • چگونه چهره سال هنر انقلاب انتخاب می‌شود؟
  • چگونگی انتخاب چهره سال هنر انقلاب
  • هیات انتخاب نامزدهای نهایی چهره هنر انقلاب معرفی شدند
  • هیئات انتخاب نامزدهای نهایی چهره هنر انقلاب معرفی شدند
  • چهره سال هنر انقلاب چگونه انتخاب می‌شود؟
  • معرفی هنرمند شاخص استان همدان در هفته هنر انقلاب اسلامی