Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلن هادل به ستایش از سرمربی جوان چلسی پرداخته است.

طرفداری - گلن هادل، بازیکن و مربی سابق چلسی می گوید این تیم با جذب بازیکنان مناسب می تواند با تیم های صدر جدول لیگ برتر رقابت کند. چلسی با محرومیت از انجام ترانسفر روبرو شده بود و لمپارد از بازیکنان جوان تیم استفاده کرد. همین نکته هم باعث شکوفاشدن استعداد آن ها در تیم اصلی باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، هادل در مورد وضعیت فعلی چلسی گفت:

وقتی به ترکیب تیم نگاه می کنید به این فکر می کنید که مدیران تیم در چه فکری هستند. از نظر من فرانک به یک سیاست ترانسفر روشن نیاز دارد تا سطح تیمش را بالا ببرد. او در زمین تمرین و زمین بازی کارهای خوبی انجام داده ولی گام سوم در بازار نقل و انتقالات است و باید دید باشگاه چطور عمل می کند. اگر لمپارد بازیکنانی که می خواهد را داشته باشد او طی دو سه سال آینده تیم مناسبی در اختیار خواهد داشت تا برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد. برخورد چلسی با لمپارد باید شبیه برخورد لیورپول با کلوپ باشد. آن ها باید به او زمان و بازیکنانی که می خواهد را بدهند تا تیم را بازسازی کند.

وی در ادامه افزود:

آن ها شخص مناسبی را انتخاب کرده اند و فرانک در شرایط موجود عملکرد خیلی خوبی داشته است. آینده چلسی روشن است. این مربی تنها یک سال در دربی مربیگری کرد و بعد به چلسی آمد که در آن فشار خیلی بیشتری بر مربی وارد می شود. او یک بازیکن افسانه ای برای چلسی بود و همین هم فشارها و توقعات را بیشتر می کند. هیچکس فکر نمی کرد لمپارد در دوران بازسازی چلسی (بدون دسترسی به بازار نقل و انتقالات) چنین عملکرد عالی داشته باشد. بعید می دانم کسی جایگاه فعلی چلسی در جدول را پیش بینی کرده باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس

احتمال بازگشت کالوین فیلیپس به لیدزیونایتد وجود دارد.

طرفداری | کالوین فیلیپس، هافبک انگلیسی منچسترسیتی ممکن است به تیم سابق خود بازگردد.

به گزارش سامی مقبل از دیلی میل، لیدزیونایتد که به بازگشت به لیگ برتر انگلیس نزدیک است، در صورت قطعی شدن صعود خود به لیگ برتر به جذب قرضی کالوین فیلیپس فکر می‌کند و آماده ارائه پیشنهادی به منچسترسیتی است. لیدزیونایتد به دنبال انتقال قرضی است چون مبلغ درخواستی 30 میلیون پوندی منچسترسیتی برای فروش کالوین فیلیپس و دستمزد 150 هزار پوند هفتگی این بازیکن، برای لیدز سنگین است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین