Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی مدیر کل آموزش و پرورش همدان در واکنش به انتشار بیانیه ای اعتراض آمیز از سوی فرهنگیان انقلابی این استان مبنی بر عزل و نصب های باندی و سیاسی اخیر در آن اداره کل، گفته که “شما به این چیزها خیلی گوش ندهید!”، که همچنان فرهنگیان معترض از دستگاه های نظارتی، مجمع نمایندگان و به ویژه کمیسیون آموزش مجلس می خواهند که مسئله را با قید فوریت بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به تازگی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیانیه ای از سوی فرهنگیان انقلابی استان همدان در اعتراض به عزل و نصب های باندی وسیاسی اخیر در اداره کل آموزش و پرورش این استان منتشر شده، که گلایه مندی انقلابیون همدانی را به دنبال داشته است.

در بخشی از این بیانیه آمده که “مسئولین آموزش و پرورش استان همدان در هیاهوی خبری ویروس منحوس کرونا به جای پرداختن به مسائل آموزشی دانش آموزان و برنامه ریزی عملی و اجرایی برای تقویت بنیه علمی و آموزشی معلمان جهت جلوگیری از خلاهای آموزشی ناشی از تعطیلی مدارس، اهداف سیاسی، حزبی و گروهی خود را دنبال نموده و با سوء‌استفاده از شرایط پیش آمده اقدام به حذف و جابجایی نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی در حوزه‌های ستادی، اداری و آموزشی از طریق پرونده سازی صوری، بازنشستگی اجباری، تهدید و سایر اقدامات غیرقانونی می نمایند که این موضوع سبب حذف نیروهای قوی و کارآمد و جایگزینی نیروهای وابست ، ضعیف و ناکارآمد گردیده و تبعات جبران ناپذیر آن در آینده نزدیک گریبانگیر جامعه ی فرهنگی و دانش آموزان استان خواهد شد.”

خبرنگار عصرهمدان در دو روز گذشته درصد آن برآمد تا صحت و سقم ماجرا را از مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان جویا شود که پس از تماس های مکرر بالاخره «محمد پورداود» پاسخگو شد.

او در جواب به این سوال که ماجرای عزل و نصب های اخیر در آموزش و پروش استان چیست و برای مردم در این حوزه شفاف سازی کنید، گفت: عزل و نصبی در کار نبوده است.

وی اظهار کرد: تنها یک نفر بیش از ۳۰ سال خدمت داشته و خودش تقاضا داده و بازنشسته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: “شما به این چیزها خیلی گوش ندهید” …

خبرنگار عصر همدان  در ادامه با ارائه مطالبی جدید مبنی بر اینکه مسئله رخ داده تنها برای یک نفر نبوده و فرهنگیان دیگری هم از عملکرد برخی از مسئولان آموزش و پرروش استان درباره جابه جایی نیروهای انقلابی آن اداره گلایه مند هستند، از مدیر کل آموزش و پروش همدان خواست تا پاسخی شفاف ارائه دهد که در حین همین صبحت ها تلفن مدیر کل قطع شد!

مصاحبه ناتمام ماند اما پورداود با وجود تماس های مکرر و مجدد رودآور به اصطلاح تلفن خود را مشغول کرد و پاسخی دیگر به این خبرنگار نداد!

به گزارش عصر همدان؛ عدم شفاف سازی مسئولان آموزش و پرورش در مرکز استان تنها مربوط به عزل و نصب های و جابه جایی های نیروهای انقلابی در این اداره نمی شود، این مسئولان حتی پس از گذشت ماه ها دلیل و یا جوابیه ای برای نحوه به مزایده گذاشتن درمانگاه فرهنگیان تویسرکان ارائه نداده اند.

بی تردید بررسی علل مسائل روی داده توسط خبرنگار رودآور برای احقاق حقوق فرهنگیان گلایه مند به ویژه با پیگیری از نمایندگان استان و خاص تر کمیسیون آموزش مجلس ادامه دارد. ضمن آن که اسامی فرهنگیان انقلابی که از وضع موجود گلایه مند هستند محفوظ می ماند تا به وقت و پس از کسب اجازه از مراجع ذی صلاح برای عموم منتشر شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کل آموزش و پرورش عزل و نصب استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

 ‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان