Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:54:34 GMT

آیت الله قاسم: تحریم دیگر کشورها نشانه بحران اخلاقی است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۳۳۲۰

آیت الله قاسم: تحریم دیگر کشورها نشانه بحران اخلاقی است

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رسانه های بحرینی، آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی گفت: اگر بحران اخلاقی در این جهان ادامه یابد، بحران کرونا بیشتر و بیشتر خود را نمایان خواهد کرد. این بحران روسا و کشورهای بزرگ و کوچک و رهبران است. بحران حکام و وزیران و شاهان و روسای جمهور است. بحران از دست رفتن دین و انسانیت و وجدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد که سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آنها، فقرا را در معرض بیماری و سپس مرگ قرار می دهد.

آیت الله قاسم گفت: تشدید محاصره علیه برخی کشورها از سوی کشورهای ظالم و متجاوز و متخاصم با هدف گسترش شیوع (بیماری) بیانگر اخلاق ناجوانمردانه و حقیرانه و وحشیگری آنها است. این اخلاقی است که بسیاری از روسا و سران بزرگ جهان با آن زندگی می کنند.

وی تصریح کرد که جهان به خاطر فراموش کردن پروردگارش و تهی بودن آن از گرایش الهی درست غرق در مصیبت می شود.. جهان بدون دین جهان سرقت، جهان خیانت، چپاول، قتل، دیوانگی، شرارت و ظلم و مفاسد است. این حکایت امروز بسیاری از جهان ما است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آن همان اخلاق این جهان بیمار در چنین شرایط دشواری است. سرقت در چنین محنتی! سرقت ماسک های فقرا و نیازمندان آنها را با خطر بیماری و سپس مرگ مواجه می کند.‎

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله قاسم علمای برجسته بحرینی بحران اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید