Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: شعب فروشگاه افق کوروش در استان خراسان شمالی، امروز - شنبه - با دستور استاندار پلمب شد.
به گزارش خرداد ،رییس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تمام شعبه های فروشگاه افق کوروش در استان،  از جمله بجنورد، مرکز استان امروز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
مهدی امیدوار اظهار داشت: با تاکید استاندار، مسوولان فروشگاه کوروش باید نسبت به راه اندازی سامانه خرید اینترنتی کالا اقدام می کردند اما مقاومت کرده و از این کار سر باز زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: پس از آنکه طرح فروش اینترنتی کالا در این فروشگاه ها اجرا نشد، امروز با دستور استاندار خراسان شمالی و حکم قضایی، نسبت به پلمب شعب چندگانه این فروشگاه اقدام شد.
رییس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: امروز ۱۴ شعبه از ۱۷ شعبه افق کوروش در شهر بجنورد پلمب شده است.
پس از انتشار ویروس کرونا، به منظور بی نیاز کردن شهروندان از حضور در بازار برای خرید مواد غذایی و مایحتاج عمومی خود، نرم افزار خرید و فروش اینترنتی «سروینا»، با پیگیری موکد استاندار خراسان شمالی طراحی و نسبت به عضوگیری از فروشگاهها و عرضه کنندگان کالا در آن اقدام شد.
این سامانه اینترنتی تمامی شهرستان های خراسان شمالی را زیر پوشش خدمات خود دارد و در نخستین مرحله سه هزار قلم کالا، برای عرضه به مشتریان، در این سامانه بارگذاری شد که شهروندان می توانند برای خرید از آن عدد ۵۸ را به سرشماره ۱۰۰۰۸۳۱۷ پیامک کنند تا نرم افزار سامانه به گوشی آنان ارسال شود و از این طریق بتوانند خریدهای خود را با پرداخت برخط (آنلاین) و یا دستگاه پز آورنده کالا، از فروشگاه ها انجام دهند.
در خراسان شمالی ۳۱ فروشگاه زنجیره ای و ۲۵ فروشگاه بزرگ دایر است.  برچسب ها: استان خراسان شمالی ، افق کوروش

منبع: خرداد

کلیدواژه: استان خراسان شمالی افق کوروش خراسان شمالی افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی