Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزدک میرزایی گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است به انگلستان مهاجرت کرده و با شبکه فارسی زبان ماهواره ای همکاری می کند، در مصاحبه لایو اینستاگرامی از دلایل رفتنش از تلویزیون و ایران گفت که به نظر می‌رسد به صورت غیرمستقیم اشاره به محمدحسین میثاقی می‌کند.

اخبار ورزشی- مزدک میرزایی در این باره گفت: اگر می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه شان گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین درباره عادل فردوسی پور و خاطره اش از او گفت:« خاطره های زیادی دارم اما چیز به خصوصی یادم نمی آید.پیش از این رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مزدک میرزایی فوتبال مزدک میرزایی گزارشگر محمد حسین میثاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ حاجیه خانم عشرت میرزایی مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی دیشب در ۸۲ سالگی به دلیل بیماری قلبی به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر حاجیه خانم عشرت میرزایی مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی امروز عصر پس از راهپیمایی وعده صادق در کوهپایه اصفهان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
بیژن حدادی متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۴۲ در شهر کوهپایه اصفهان بود که ۲۶ مهر سال ۱۳۶۴ در مریوان به شهادت رسید.
برادرش داوود هم تیر سال ۱۳۴۹ در کوهپایه به دنیا آمد و ۱۸ آذر سال ۱۳۶۶ در منطقه فاو شهید شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس