Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و ۲۰ جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

 

«مسعود سلطانی‌فر» در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و ۲۰ جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی‌فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته بسیار استقبال کردند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هر چه سریعتر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واگذاری دو باشگاه سازمان خصوصی سازی ورزش و جوانان بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اسبقیان گفت: مراحل واگذاری این دو باشگاه مردمی در دست سازمان خصوصی سازی است و دوستان به سرعت در حال جلو بردن کار هستند. روز سوم اردیبهشت واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

صحبت های اسبقیان، معاون وزیر ورزش را ببینید.

کد خبر 845220 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است