Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به سالمندان استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف سازمان بهزیستی نگهداری از سالمندان در جای جای کشور است.

«معصومه محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: در این روزهای کرونایی خدمت رسانی به سالمندان در منازل این عزیزان انجام می شود تا سلامتی آن ها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۱۶ مرکز شبانه ‌روزی نگهداری سالمندان، معلولان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان وجود دارد افزود: با توجه به شیوع کرونا در استان همه سالمندان عزیز در منازل خود برای سلامتی بیشتر قرنطینه شده اند.

 

وی ادامه داد: مددجویان بی‌سرپرست و بدسرپرست در مراکز شبانه روزی استان چهارمحال و بختیاری نگهداری می شوند.

 

محمدی در ادامه ابراز کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مثبت بودن سالمندان، معلولان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به کرونا گزارش نشده است و این عزیزان در سلامت کامل به زندگی خود ادامه می دهند.

 

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه همه توجه سازمان بهزیستی برآورده کردن نیاز سالمندان در استان است گفت: مسئولین نیز باید برای برآورده کردن نیاز سالمندان به سازمان بهزیستی کمک کنند.

 

وی یادآور شد: بر اساس حساسیت های موجود مبنی بر همه گیر شدن ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری هیچ پذیرش جدیدی در مراکز شبانه ‌روزی نگهداری سالمندان، معلولان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست ثبت نشده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانه سالمندان سازمان بهزیستی سالمندان بی سرپرست و بدسرپرست چهارمحال و بختیاری سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان از کاهش ۳۴ درصدی بارش‌های سال زراعی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
وی با اشاره به کاهش ۱۹۲ میلیمتری بارش‌ها در میانگین بلند مدت، افزود: میزان بارش‌ها در مقایسه با میانگین بلند مدت ۱۴ درصد کاهش دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند